Monday, June 28, 2010

Siapa dah pegi Taman Tamadun Islam???

Kepada yang belum pegi lagi..jom tgk replika masjid di seluruh negara...semua terkumpul di situ
cantik2 dan mesti anda kagum dan teruja dengan hasil ukiran tersebut...walau masjid tu kecik, tapi ukiran tu betul2 mengikut imej sebenar masjid di negara2 tersebut.
*
klik disini ye

15 comments:

.:fyzz:. said...

jidah..joh bebeno..kat Ganu kang...

aku tau..hg penah boh dh perihal citer nih..mmg menarik..

LYaFRINA said...

pernah pegi.. tp x msuk dekat tmn monumen masjid2 seluruh dunia tu.. nmpak dr luar.. mmg kagum.. cun sgt2...

~aSHa~ said...

cun kan? cantik tul masjid2 rekaan tu..

..nOj.. said...

ntah bile la nk lepas ke belah sane weh.

~aSHa~ said...

ko tu katak bawak tempurung2..balik2 kuantan Kl..balik2 kuantan KL..cuba la jelajah skit negeri org lain..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

lum lagi...

persal ngan entry ko sejak akhir2 ni weii...aneh

Ena said...

owang ganu kalo dok tahu.. kasi sekeh jer paler.. hoho..

honey amour said...

ntah bila la dapat pegi...

Fieza79 said...

dh penah pegi wehh..bangga..hehee..

Nia said...

i selalu jugak balik Ganu, tapi tak pernah sampai lagi..huhu

Jom Kegel!!

Nurzairul Isma said...

kami pnh smpi sane.. tapi tak masuk lagi tengok sbb mase kami sampai belum bukak lagi...

fazRul said...

yuhuu..;)

akak..asyik promote blog org len jer..tak besh lOrh..huhu

lama dah akak tak citer pasal mdm1 Or 2..windu lar nk baca..sb besh bila baca kisah akak nie..rasa cam nak cepat kawen plak..hehehehe..

A N A K - A N A K K U said...

heheheh pernah pergi sekali...mmg best...

zue @ annaleeya said...

tak gi lagik... ingat mmg nak gi gak.. bwk anak2...

nizamsani said...

pernah pergi.tapi tak masuk taman replika ni.huhu.