Sunday, July 11, 2010

3 Hari Tidur

suram betul ni...3 hari ada keje..3 hari la blog ini tidur...huhhh busy la konon
bangun, bangun..hari sudah siang.....
ok aku mau bangkit dari tidur la ni..

7 comments:

Ena said...

heheh.. dah petang dah pun skrg nie.. apa la yg bz tu ye!.. hihi

tak pe la.. keje lebih utama.. ;D

kakchik said...

salam asha. blog tidur 3 hari tapi orang dtg juga, insyaallah mesti ada yg dtg.

outstation ke?

mamalieyna said...

sesekali kasi can blog rehat dan tidur secukupnya..ihiks.. =P

~aSHa~ said...

ena --> ehehe dah ptg pun tak smpt nak perah idea ni...ehehehe tq ena singgah...

~aSHa~ said...

kakchik --> tak oustation..tapi kami ada jualan2 kat sini..puspanita...thanx ye kakchik lawat sy ketika 'tidurkan blog' ehehhehe

~aSHa~ said...

mamalieyna --> ehehehe harap tidur nye puas...uhuhuh thanks ye lieyna...

..nOj.. said...

aku pun skang ni ari cuti blog memang tdo. malas nk online kt umah dh

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels