Saturday, July 3, 2010

Bunyi Ghairah Dari Bilik....wowwwww

'umur baru mencecah empat dan lima tahun, tetapi dua kanak-kanak perempuan sudah pandai melakukan aksi lucah sesama mereka sebelum perbuatan tidak senonoh itu disedari ibu seorang daripada budak terbabit. '

tak tahu nak komen apa...banyak dah kes terjadi..
aritu ada kes di taska....
negara semakin maju..anak2 pun semakin maju...
dulu umur 7 tahun takde handphone2...skrg ni umur sebaya tu lebih pandai bermain video atau mms di handphone...aku sendiri tak bape reti...
berita penuh disini

13 comments:

nizamsani said...

sangat mencabar membesarkan anak zaman ini ye.

LYaFRINA said...

yA aLLAH...
KAT MESIA K NI?? MALUNYA.. NI JELAS SGT... MSTI KES MAK BAPAK BUAT TUTTTT DEPAN ANAK2.. MCM KES Y KAT TASKA TU.. ISHHHH.. TAKUTNYA

Kamsiah said...

budak2 tu biasa tgk,biasa dgr kut..:)

~aSHa~ said...

nizamsani --> semua benda ditiru

~aSHa~ said...

lya --> ini bukan kes mak bapak mereka..tapi jiran nenek budak tu yg ajar...budak yg ajar tu baru 8 tahun..lya baca berita penuh ye

~aSHa~ said...

kamsiah --> budak2 tu diajar oleh anak jiran...usia 8 taun....

ardinihumaira said...
This comment has been removed by the author.
ardinihumaira said...

astaghfirullahal'azim! ape la budak2 zaman skrg ni ka.. dasyat nya takut dni :'(

Sharinginfoz said...

macam2 budak sekarang ni. anyway jangan lupa ahad kul 9.00 pagi segmen bersama asha di sharinginfoz.blogspot.com

E.d.Y said...

bahaya dak2 skrg...ish..ngeri je baca berita tu

Ain said...

budak2 sekarang cepat jer belajar....

lagi la kalau benda yang tak elok....

huhuhu.....

Linglung said...

gua terkejut beruk siakk dgn kejadian nie...gila!

Cik NeyNa said...

adus kak..
ngeri baca...
memang banyak kes macam nih..
macam takut lak nak ada anak sendiri..
sebab takut tak terjawab ngan tuhan kelak..
minta dijauhkan..