Thursday, July 8, 2010

Dia Curang dengan aku dalam FB

sampai hati kamu...berpeluk2 dgn peserta kursus...

tuhan tu maha kaya...jap je kalo Dia nak tunjuk...tak payah aku duk tanya sana sini...seme terus ke meja aku je...

see..


patut la kamu pilih bola dari pilih aku ye?
sbb tu arini n3 jam 11.30...sbb mood down ni...eheheheh☻☻☻☻

21 comments:

..nOj.. said...

baju kelawar sape la dia pakai tu

~aSHa~ said...

nOj --> ehehehe tau la noj..kecewa aku ni...aku ingat aku je lessy..sekali dia pun gay..opssss..ini tipu saahaja

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

ishh ko ni...dia curang betul2 kan, ko yang gigit jari...

~aSHa~ said...

izan --> mean dia skandal dgn lelaki ke?

*Miss Geli^ said...

gile horny betol muka mazri...hahhahha

LYaFRINA said...

sha.. jelitanya aweksss tu..
berkelawar lagi..p dinner k tu???

~aSHa~ said...

cik geli --> horny ke muka gitu..ehehehehheehheheh

lya --> jelita ke aweks tu? kalah la ai ye? kira ai tak jelita mcm aweks tu la ye? ehehheee

fazRul said...

takan sb yg nie akak nk jeles..akak ag jambu dr dy tau sb akak takde misai..hehe

Ieda Al-Habsyi said...

wakakakaa!!!! :)

fikaryna said...

haha..nakai sgguh..

nizamsani said...

hehe.

SuRayA^i. said...

asben sis ke tu? haha

ardinihumaira said...

ouuppssss... dni tutup mata. hehe

Sharinginfoz said...

bukan selalu bola kan.... 4 tahun sekali it is ok

Sotong vs Akidah

Fieza79 said...

hehee takda maknanya nak jelez kan...tak menawan pongg..heheh..
gurau senda tu..hikk

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

kwakwakwa.. siapla..
tido luar la mlm ni, kena plak 'mlm request', hihihih..
sabau je laaaa....

{ e'mie } said...

kahkahkah..dah terguling2 aku nih..jauh lah lebih meriah n bersihnyer muka ko dari awek baru si mazri nih..uhukkss...sabo jer lah..

~aSHa~ said...

ehehehehe

Ain said...

auwwwwwwwwww......

hehehe...

.:fyzz:. said...

aweks baru mazri sngt jelita la..kalah dh ko zidah..heheh

gina marna said...

hahaha...masa ni ai ader gak...budak ni mmg lawak mcm mazlan pet pet..:)