Dia Curang dengan aku dalam FB

sampai hati kamu...berpeluk2 dgn peserta kursus...

tuhan tu maha kaya...jap je kalo Dia nak tunjuk...tak payah aku duk tanya sana sini...seme terus ke meja aku je...

see..


patut la kamu pilih bola dari pilih aku ye?
sbb tu arini n3 jam 11.30...sbb mood down ni...eheheheh☻☻☻☻

Comments

..nOj.. said…
baju kelawar sape la dia pakai tu
~aSHa~ said…
nOj --> ehehehe tau la noj..kecewa aku ni...aku ingat aku je lessy..sekali dia pun gay..opssss..ini tipu saahaja
ishh ko ni...dia curang betul2 kan, ko yang gigit jari...
~aSHa~ said…
izan --> mean dia skandal dgn lelaki ke?
*Miss Geli^ said…
gile horny betol muka mazri...hahhahha
LYaFRINA said…
sha.. jelitanya aweksss tu..
berkelawar lagi..p dinner k tu???
~aSHa~ said…
cik geli --> horny ke muka gitu..ehehehehheehheheh

lya --> jelita ke aweks tu? kalah la ai ye? kira ai tak jelita mcm aweks tu la ye? ehehheee
fazRul said…
takan sb yg nie akak nk jeles..akak ag jambu dr dy tau sb akak takde misai..hehe
fikaryna said…
haha..nakai sgguh..
SuRayA^i. said…
asben sis ke tu? haha
ardinihumaira said…
ouuppssss... dni tutup mata. hehe
Sharinginfoz said…
bukan selalu bola kan.... 4 tahun sekali it is ok

Sotong vs Akidah
Fieza79 said…
hehee takda maknanya nak jelez kan...tak menawan pongg..heheh..
gurau senda tu..hikk
kwakwakwa.. siapla..
tido luar la mlm ni, kena plak 'mlm request', hihihih..
sabau je laaaa....
{ e'mie } said…
kahkahkah..dah terguling2 aku nih..jauh lah lebih meriah n bersihnyer muka ko dari awek baru si mazri nih..uhukkss...sabo jer lah..
Ain said…
auwwwwwwwwww......

hehehe...
.:fyzz:. said…
aweks baru mazri sngt jelita la..kalah dh ko zidah..heheh
gina marna said…
hahaha...masa ni ai ader gak...budak ni mmg lawak mcm mazlan pet pet..:)

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid