Thursday, July 15, 2010

dss - KUTU RM50/BULAN

kepada ahli dss selepas kita berbincang secara berleluasa tadi di laman dot dot
jadi aku istiharkan mainan kutu akan dijalankan start bulan Julai 2010
dapat je gaji, KEPALA akan kutip terus...
tanda tunda2 hari ye...sebab kita sedia maklum....gaji jatuh pada hari bekerja.
ok...pemain2 kutu adalah seperti berikut : (setakat ini, siapa mau sila la bgtau ye)
~ashaZida~
nOj
missGeli
{e'mie}
izan
erra zahira
sebulan RM50 tau
sila berikan nama kepada yg mau....dss sahaja...
bukan tanak buka pada semua....tapi sy bimbang perkara lain

21 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

aku...tet....dan aku lantik ko jadi pemegang saham ok...tiap bulan aku masuk rm50 lam meiben ko...tenkiu...

..nOj.. said...

blum ckp setuju lg ni camne ni. hohoh

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

eh noj kejap...aku pun tak kata setuju lagi tadi..bistu camner???

Echa said...

eh.. aku dah cakap jadi ke?? tetiba je nama naik neh.. ko ni memang cepat je.. kan?? hehehehehe

~aSHa~ said...

ehehe siut je korang..mau ke tak..aku buang la nama2...tinggal nama aku sorang main tiap2 bulan..aci?

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

ni betul2 paksaann ni...nanti aku tanya anum camner...

Anonymous said...

Erra..

Aku pun DSS gak kan.. aku nak main orite.. Undi Join!!.. huhuu

Anonymous said...

tersalah taip plak patutnya nama kat bawah erk.. hehee

Erra

Ena said...

owh.. n3 utk mereka2 yg berkenaan aje lah nampaknye.. hihi

Echa said...

zidah.. maaf ek.. aku rasa aku tak dapat join la wei.. sius neh.. sbb aku bajet bulanan dah tetap setiap bulan... aku yakin betullllll.. aku kunci keputusan aku!

~aSHa~ said...

echa ye la...ehehe
era pun....kang belajar buat surat dulu...ehehe

..nOj.. said...

wei td tak ckp setuju lg la. sebagai isteri mithali, aku tnye suami aku dulu. kalo dia bg kebenaran bole la. nanti aku bg jawapan, 3 bulan akan datang ye

Echa said...

somi awak ni pelaut ye nojah... 3 bulan lagi baru balik ke

~aSHa~ said...

alahai...ini kan duit sendiri..bukan duit somi..sendiri putus la...

*Miss Geli^ said...

aku nak main jugak..setat julai ke??ok, aku pilih nak dapat Julai..aku bayar rm50..lepas dah dapat julai,aku takmo bayar dah...ok?

~aSHa~ said...

malas layan sengaldotcom korang ni..kalo mau ckp elok2...esok bgtau...esok jumaat..penghulu segala hari...hari yg baik tuk berpk waras.

mamalieyna said...

upps...tidak berkenaan ghupenye..hehe..

::Mamalyna:: said...

aku macam nak, sat tanya laki aku yer...

..nOj.. said...

errr kalo aku janda, atau lum kawen lg, mayb aku setuju je tanpa bertanye sesape. tp sebab dh jadik isteri org, aku rase ape2 pun kena mintak kebenaran suami dulu. walaupun duit sendiri. setau aku camni la patutnye seorang isteri. ke korang blajar lain?

Anonymous said...

wei.. korang gov gaji awal kan.. berapa haribulan korang nak collect?

Erra

~aSHa~ said...

noj --> a'ah gaji aku ikut suka je..kecuali kalo aku nak keluar ke...kena mintak izin ler..nak beli apa ke buat apa ke..ikut je la..kalo berkenaan duit sdr ar..kalo aku cite kang pjg lebar lak..hak isteri dan suami..eheheh

era --> gaji kitaorg plg lewat 25hb