Monday, July 5, 2010

Dulu ko mengDUAkan Bini Pertama Ko, Sekarang bini Muda pulak menDUAkan ko


Isteri pun pasang Dua


Kuantan : Malang bagi seorang suami beristeri dua apabila isteri keduannya membuat 'onar' dengan menjalinkan hubungan sulit dengan lelaki lain setiap kali dia berada di rumah isteri pertama untuk menjalankan tanggungjawab poligami.





hukum karma sedang berlaku

9 comments:

..nOj.. said...

org kuantan? hahaha.

LYaFRINA said...

tu dia.. akibatnya!!!

~aSHa~ said...

nOj --> ehehehe yg ni free hair jah wei..bukan bertudung dah bermekap....

~aSHa~ said...

lya --> ehehehe

wanshah said...

ish².. macam² la skarang ni kak. isteri pun pasang 2 gak. ni mesti terlampau ikutkan nafsu ni. ape pun, pilih la yang beragama. insyAllah selamat dunia akhirat.. :-)

http://wanshah87.blogspot.com

Ain said...

nauzubillah....

tak takut dosa ke dia ni?

suami dia ok la jugak sbb lelaki boleh kawin sampai 4 (kalau mampu ler)....

huhuhu....

tapi kan, ada jugak bini yang berani buat camni walaupun dia tak pernah dimadukan...

camne tu yer...

mimizuzuhaha said...

what goes around comes around.

mamalieyna said...

huh pulangan yg setimpal..apa nk jd la dunia ni yeh! akhir zaman kan..huhu..

zue @ annaleeya said...

lorrrr.... org kuantan ker???? malu ah...

tu dia.... terus bayar cash...!!