Wednesday, July 14, 2010

Jenis Kereta Peringkat Umur

Peringkat 1 (4 bulan hingga 9 bulan - mengikut kesesuaian)

Peringkat 2 (9 bulan hingga 3 tahun mengikut jumlah pengisian )
Peringkat 3 (3 tahun hingga 7 tahun mengikut kehendak)

Peringkat 4 (7 tahun hingga 12 tahun mengikut kemahuan)





Peringkat 5 (12 tahun hingga 19 tahun mengikut kemampuan)


Peringkat 6 ( 19 tahun hingga 50 tahun mengikut ketebalan poket

Peringkat 7 (50 tahun ke atas mengikut keperluan)

Peringkat akhir.....apabila tiba masanya










17 comments:

sI tEDI said...

aduhai!

harap x yah nak kenderaan yg last.
terus usung kekubur jek

~anna&anuar~ said...

insaaaaaffffffff.....
uwaaaaaaaa......

Ain said...

n3 penuh bermakna....

psssst, sha buat akak teringat keta kat luar nie......

uwaaaaaaa..... datang la ambik akak...

huhuhu....

Sari said...

kete2 yg kat atas tu mmg ader la yg xmungkin dpt tapi yg last tu rasanya smua org mesti naik punya...tq ingat mengingati..

fikaryna said...

yg last 2..insap!

mamalieyna said...

huhuhu...insaf! ^_^

Ena said...

adeihhh!!!

tetiba terasa dekat

alyyani said...

ALAMAK, PERINGKAT AKHIR TU TERUS TERINGAT TAK ASAR LAGI. TUMPANG LALU YE... :)

Rizziela said...

Paling gerun sekali kereta terakhir..cukup dah ke sagala2nya untuk dibawa ke SANA?

{ e'mie } said...

uish..ko ni memang menakutkan aku..ko saja jer yer..nak buat aku terbyang2 itu van kat bawah sekali tuh...siut tul ko nih..

Sharinginfoz said...

macam2 jenis kereta ada kan

ieda said...

kena sentiasa standby utk naik kereta yg last tu..

~aSHa~ said...

ermmm bersediakah kita? mari lah kita beramal...abiskan puasa dulu...ehehehe kurang kan mengumpat..skrg aku dah kurang ni..

A N A K - A N A K K U said...

heheheh...kenderaan terakhir tue leh wat kenderaan fmly x kemana², supaya insaf selalu...;p

Nurzairul Isma said...

huhuhuhu....

E.d.Y said...

nasib baru peringkat kedua...haha...

~aSHa~ said...

ehehehe