Tuesday, July 13, 2010

Kalo Tak Belanje dikira Tak baik la ye?

klik tuk jelas...

ini msg adik ipar kepada aku di fb..ehehehheeehhee
kalo tak jelas sgt meh aku cite...


katun tu tanya

Apa yang satu hal Asha Zida adalah baik?

dia jawab :

suka belanje adik2nye

ermmm kiranya kalo aku takde duit nanti nak belanja...tak baik ke?

uhuhuhuhuhuhu

14 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

huhuhu...ko kan suka mewahkan adik adik ipar...oklah tu...lalala

*Miss Geli^ said...

a ah..tak baik..

sama gak kalu tak belanja kekawan cam aku ni..

{ e'mie } said...

hehehe..lebih kurang lah tu kot..kalau cam gini ko kena sentiasa ada duit untuk belanja dier orang...termasuk aku yer..kihkih

Nurzairul Isma said...

hahaha... takde la tak baik.. cuma kalau belanje tu, lagi laa baik... hehehe...

E.d.Y said...

duit adalah segala-galanya...hehe

eiffel said...

huhuhu..da banjer bwu baik =P




my blog
latest entry = teka sex

..nOj.. said...

betul aku setuju ngan seme. kalo ko tak belanja kengkawan pun, ktorg akan mengganggap ko tak baik dan kotrg akan mengumpat ko kt blakang.

Zura said...

jgn time poket kite lebat sume baik..tp bile dh jatuh terduduk di ketepikan...:)

tp betullah kata2 tue..hehehhe

Ain said...

takpe sha, kalau tak cukup duit nak belanja adik ipar sha nanti, sha pau la abang dia (suami sha)pulak....

hahaha....

mamalieyna said...

begitulah adanya..hikhik..

Ena said...

agaknya maksudnya tu lagi disayangi dan diingati la bila rajin belanja.. bertambah2 gituw..

tak belanja tak bermakna tak syang kan!.. ;D

Kniedaz said...

haha..budak2 tu je yg dia tau..

~aSHa~ said...

ehehehe mati aku gini dgn jawapan kawan2...uhuhuhu siapa mau belanja aku?

.:fyzz:. said...

aku..aku ..aku belanja zidah..tp hg bayaq..ok dk..hehhe