Tuesday, July 6, 2010

Komen aku jugak ntah ke mana melayang2...

Teman ☺ ☺ (code alt + 1),

arini komen senggalsenggaldotcom kot...bukan di tempat saya sahaja..malah di tempat kamu, kamu dan kamu jua....

dni, kamu dah buat berkenaan entry ini kan..akak mau komen di tempat kamu mengatakan..akak pun serupa..sure akak rasa besok baru kamu baca.....


sekian, info ringkas dan pantas dari meja sy..

ermmmm n3 ni mmg betul2 segera....jarang buat n3 sebegini...

5 comments:

ardinihumaira said...

ngehehehehe... tu la kan kak.. tak dapat publish komen.. pastu tak dapat tengok komen. pas publish.. koemn tak ado jugak.. nyorok mana tah :'(

Ain said...

betul la,

tapi ada tempat ok jer...

apa sudah jadi nie....

LYaFRINA said...

ye k?? patutla....

..nOj.. said...

dun wori nanti komen komen tu ade la muncul. slalu dh jadik gini

Kniedaz said...

komen gile kot...rasa macam sama kat blog kniedaz pun

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels