Friday, July 2, 2010

Malam Semalam hari untuk Bunuh 'Setann', Hari ni Nak Berniaga la plak


amacam smlm? korang bunuh setan tak? berperang spt di atas ke? ehehehehhee siut tul soklan tu ye...
oklah.....update ringkas dari aku
*
hari ni puspanita di jabatan aku dan rakan2 cuba nak berniaga makan2 skit sempena ada calon temuduga yang dijangka seramai 150 orang. esok 100 lebih lagi, begitu jugak lusa...... so kebetulan...tuk calon2 tersebut memang tidak disediakan makan...kami mengambil inisiatif tuk meningkatkan pendapatan kelab puspanita...so kami pangkat2 berniaga makan...

*
doakan jualan aku laku ye arini..berkat hari jumaat....berkat korang berperang..aku tak dpt berperang..ehehhehe...


lagipun aku nak masak2....


*

sekian...

5 comments:

~anna&anuar~ said...

bukan setan jek tkorban.. jin iblis,hantu raye, toyol belaan sume skali la.. hahahah.. nasebbb ai jek x tkorban kak.. wkakakakakak...

Ena said...

asha.. kan sunat.. itu pasti.. wakakakkakaka..


asha masak per? acechhh mcm nak beli jekk.. ngeeeeeeeeeeee

Fieza79 said...

wah ghajen nk g masak...ishh2

..nOj.. said...

wei masak mende?

E.d.Y said...

semoga laku semuanya..