Monday, July 5, 2010

Ok Fine Aku Mengalah....

Aku mengalah dengan korang (dssjune99)....
dulu ko kata 'dia' tu 'talam' kan...
aritu aku bukan tanak percaya..tapi aku malas fikir negatif kat seseorang....so aku try positifkan apa korang ckp tu.....
tapi sekarang ok la aku ADMIT apa yang korang cakap..
patut la.....
patut la dia takde 'bestfren'....
kalo dasar berkira dgn kawan² ehehehe mana nak lekat kawan kan...
kalo dasar cakap 'besar' sapa mau kawan kan
kalo dasar jenis nak ber'beta' je sama mau teman kan
kalo dasar nak 'memangkah' cakap orang, kawan pun nyampah kan
kalo dasar meninggi diri, ceh jap je ada kawan
kalo dasar tak puas hati dengan semua orang, ko duduk la sorang2
eh silap dia ada teman tau...teman tu sama la kepala dengan dia...
suka mengkomplen je tau.....dasar jenis tak puas hati dengan orang...bajet diri sendiri bagus
owh boleh plak aku buat entry sebegini kan..
aniwei teman dssjune99 aku admit apa yang korang ckp ttg 'seseorang' tu...
perlahan2 aku kenal 'seseorang' tu, ....walaupun aku yg perkenalkan kat korang...tapi aku sendiri tak berapa perasaan perangai dia...ahahahahahahhahaaha......bukan niat aku nak kenal dia sangat...tapi dia yang 'perkenalkan' diri dengan terbuka sangat
♥ ♥ ♥
adakah aku spt dia?
owh jauh sekali tidak....
(ceh berlagak la ko..ntah² dia la yg 'memburuk' kan ko, sbb tak puas hati dgn ko....)
nota berkata pada diri sendiri :
teruknya ko ni...pagi² isnin buat entry sebegini..lari rezeki nuff ko...ahhahahahaha
ala bukan selama ni aku bergantung makan dgn duit nuff pun...
kalo dpt untung bleh beli beg CR tu...next kasut lak ke..
tak pernah lagi tuk beli nasi...uhuhuhu
berlagak nak mampus ko ni kan....
aku tengah geram...seme ayat aku keluar...tu belum lagi ayat yg lebih 'cantik' mcm cik geli ajar

entry ini mungkin sementara..sekadar melepas apa yg ada di dada..ahahahhahha
(aku terpaksa letak bintang kecik tu..sbb bila publish jadi rapat2 plak..takde space)

18 comments:

*Miss Geli^ said...

pstt psttt..sape tu?


nantikan entry panas saya, anak dara bercinta dengan laki orang, bisa mengundang air panas mendidih ke muka...ops!!

~aSHa~ said...

miss geli ---> ko tau kan sape..ahahaha betul la apa ko ckp tu...skrg aku dah kenal...cepat la buat n3...nk bagi aku cool atau tambah hot ni?

..nOj.. said...

anak dara betul ke ni?

LYaFRINA said...

siapa itewww???
cobaaa tekaaa.....
xleh nok teka.. sbb dok kenal.. sabor je la jumpa org2 g2...

~aSHa~ said...

nOj --> ahahaha dara ke wei? mana ko tau? ahahahahaa tak baik nye ayat aku tu

lya --> ehehehe mmg lya tak kenal kot...

Fieza79 said...

sabo je la ngan owg gini...

@juera said...

psttt!sape?sape?bisik sikit..^___^

mamalieyna said...

herm...sape la gamaknya org ituw...kita pun taktau gak..

pssttt..bisik2 la bgtau..=P

Kniedaz said...

n3 lepas geram ek ni..biasala..kat mana2 mesti ada jenis camni..

~anna&anuar~ said...

bagus2 kak.. kini johari sudah kenal maniam....hAhahaha...

umilia said...

yg psti bkn aku kan..sbb ciri2 itu takde lgsg pd diriku yg perasan cantek dan baek..hahahaha..

aiDieNa said...

saper lar agaknya kan..

~aSHa~ said...

ehehehehhee biarlah rahsia...bukan kamu dan kamu kamu kamu

@juera said...

cm tau je kalau anak dara main ngan laki org tu..ekeke..syhhhh!!

~aSHa~ said...

@juera --> owh salah tekaan kamu...aku tak bercerita ttg dia pun di n3 ni...mmg jauh sekali....

bab laki org tu..itu cik geli nak cite..bukan ai ye..

@juera said...

owh sori...

{ e'mie } said...

erkk..kalau dss june 99, mesti aku kenal jugak..ermm..ker aku salah n3 ni...

~aSHa~ said...

bkn dss emie..salah salah salah...aku nak delete entry ni...sekurangnya2 org itu sudah membaca....aku nampak