Thursday, July 15, 2010

Selamat Pulang dan Kembali Berperang Malam Jumaat Ye Bang

ucapan khas tuk 'nyawa ku'..

drive elok2 ye bang, ai menunggu ni dengan minuman di bawah..2 hari yu pg terasa rindu plak..
muhahahhaaa


ai beli satu power root tuk yu satu power root pearl tuk ai mcm biasa kita buat...kan?





♥♥♥


notakaki : sedang menanti kepulangan suamiku

hati hati di jalan raya ye

14 comments:

Nurzairul Isma said...

hahahaha.... MJ.. mlm yang dinanti yer... wink..

Echa said...

setiap hari khamis akan ada entry ni ke... dah siap siap autopublish ek.. hehehehehhe

Ena said...

ekekekekke..

kelakor lahhh..

buat ena gelak terkekeh kekeh depan pc nie tau.. sampai colleague pun pun tanye.. ahhahahaha..

umilia said...

pakai bj cantik2 ye..wangi2 tau..ayat sll kua dr laki aku..hahahaha..

~aSHa~ said...

nurzairul isma --> owh ada singkatan ye..MJ..ehehe senang la ingat lepas ni..MJ ehehe

~aSHa~ said...

echa --> tadi buat ar..ehehehe tapi publish jam 3.30 time aku balik...ehehe

~aSHa~ said...

ena --> ehehe eleh mesti dia minum jugak tu kan...yg jenis kopi ye? kan ena kan..sbb tu gelak byk tu...eheh sbb mcm serupa je ye..ehehe

ardinihumaira said...

muahahhaa... walopon diriku belum punya si suami... tapi daku amat menggemari minuman berkaler pink tersebut.. larikkkkssss

~aSHa~ said...

umilia --> ehehe ko leh buat ayat tuk dia jugak...'abg jgn lupa singgah beli power root tau, beli 2 ye..'

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...citer malam jumaat...

~aSHa~ said...

dni --> air tu elok, tuk tenaga kan...eehee

~aSHa~ said...

Lynn --> eheheh takde keje lain dah ni..

Zana said...

hehehehehe.....
mari membunuh org kafir malam ni...

kella said...

heheheheh... apalah cerita malam semalam...tentu enak2 belaka.. :)

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels