Thursday, July 22, 2010

Waktu Rehat : Pegawai² Berkaroake disana aku berkaroake sorang² disini

owh jangan la kamu berfikir bukan²

kami bukan pg pusat karoake pun pada tengah hari celik ni
tapi mereka aka pegawai berkaroake di bilik karoake yang disediakan disini

dan aku karoake tanpa mic di sini sorang² tuk menghiburkan hati ehehe


tak salah kan karoake tuk hibur² kan hati...


bersuka ria sorang diri pun best jugak....takde org dengar suara sumbang mambang aku ni...suara kan aurat tu...ehehhehe

16 comments:

umilia said...

aku suke karaoke..sll aku gi ngn adik2 aku / suamiku..sonok dpt beduet ngn suami..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

aku tak suka keraok...bising ok...memekakkkkk

Fieza79 said...

lama tak g karaoke...tgh plan nk ajak en asben g karaoke ujung mgu ni..

~aSHa~ said...

ehehe aku pun sonok berduet dan bergandingan dgn suami..kami mmg suka memekak

miemiey said...

suka sgt berkaraoke..best kat kuantan prade sha..g laa with family..siang hari murah..mlm mahal laa skit..bilik luas leh anak2 main sorok2 gtu..hehehe...

~aSHa~ said...

izan --> ehehe tuk hiburan sendiri shj

Nurzairul Isma said...

waaasiap ade bilik nak karaoke yer.. syoknye... slmt berkaraoke.... hehehe..

~aSHa~ said...

fieza --> wah ramai rupanye minat berkaroke bersama suami tercinta

~aSHa~ said...

miemiey --> ehehe bagus jugak cadangan yg baik tuk anak2 tu..eheeh enjoy bersama family yg penting kan..

~aSHa~ said...

nurzairul isma --> a'ah kat sini mmg ada khas tuk vip...staff boleh masuk...sbb kami kan tmpt berkursus...ala2 resort dah sini..ehehee ala2 je ye..nanti ada yg book nak menginap plak..ehehehe

sI tEDI said...

kat opis ada bilik karaoke/
wah!

~aSHa~ said...

tedi --> ada...jawapan sama dgn kat nurzairul isma.

Ena said...

ngehehehheh..
betul gak tu..
boleh ilangkan stress
aurat.. harusla nyayi tanpa mic.. ;D

alyyani said...

kalau dpt karaoke dgn anak pun best kan? heheh..

Mak Su said...

maksu suka karaoke sorang2 dalam bilik air ;)

Sharinginfoz said...

oooo berkaraoke ya....

The Power of Blog