Sunday, August 1, 2010

Banyak yang ku Korbankan..

Banyak yang telah aku korbankan untuk berjaya dalam perniagaan ni..selain wang ringgit yang menjadi keutamaan..dengan rasminya aku beritahu, aku telah berhenti Kelas Piano jugak, 2 bulan yang lalu...sedih? mmg sedih (sbb tu lambat nak cerita dah stop kelas piano...sbb sedihnya hingga tak terkata)....
sbb nak concentrate pada perniagaan...aku rela berhenti.....tuhan je mengetahui, dan tuhan juga yang membalasnya atas setiap apa yang telah aku lalui, suka dan duka...
terima kasih atas kesudian teman2 memberi komen dan kata perangsang.....

15 comments:

LYaFRINA said...

itu la sha.. kita sgup bekorban sgalanya tk y tbaik dlm khidupan kita kan.. walaupun sesuatu perkara tu amat sedih & syg utk ditinggalkan...

lya faham sgt apa y asha rasai tu.. lg sedih bila org x nmpak n memahami sgala pgorbanan y kt buat tu kn...

cheqna said...

salam kak
sabarla..
mesti ada hikmahnya kan..

miemiey said...

sha...kedai kat mana sha....pernah laa jln2 kat al-ikhsan...sha berniaga apa..

mmg sush nak menempa kejayaan sha lam perniagaan...sbr sha...

zarith said...

Asha...aku memahami sbb aku pun ada company sendiri...tapi biar susah dulu..insyaAllah kejayaan menyusul...percayalah....

ZihNuN FaTiN said...

takpe...teruskan dan maju ke depan okke!=)

mama zharfan said...

life goes on kan...look fwd k..

anyway, salam ziarah from nottingham UK

Sanflower said...

mudahan pengorbanan tu akan mndapt hasil yg membanggakan dan dihargai....

Ena said...

memg ayat sedih je.. sayu hati ala2 merajuk pun ada tu..
tak pe asha orang yg buat2 tak nampak tu akan buka mata juga nanti bila asha dah benar2 berjaya...
teruskan usaha ye.. ;D

~aSHa~ said...

lya --> tq lya...mmg buat tak nampak je..kita penat..dia releks...gitu lak kan..

cheqna --> insyaAllah

miemiey --> nti kti calling2 ye..ehehe

zarith --> tq

ena --> susah kalo dah berniaga secara berpartner ni...buat tak tau je...org susah ke tak kan...sakit dia je tau..mcm kita ni malaikat agaknye..sihat sepanjang masa..anak2 kita pun ada gak demam ke tak...eh ena plak jadi mangsa...kena bebel...ehehee

sanflower --> amin..tq
zihnun --> tq ye

mama zharfan --> teringin posting kat sane..leh jalan2 sekali..ehehe

~aSHa~ said...

lya --> tq lya...mmg buat tak nampak je..kita penat..dia releks...gitu lak kan..

cheqna --> insyaAllah

miemiey --> nti kti calling2 ye..ehehe

zarith --> tq

ena --> susah kalo dah berniaga secara berpartner ni...buat tak tau je...org susah ke tak kan...sakit dia je tau..mcm kita ni malaikat agaknye..sihat sepanjang masa..anak2 kita pun ada gak demam ke tak...eh ena plak jadi mangsa...kena bebel...ehehee

sanflower --> amin..tq
zihnun --> tq ye

mama zharfan --> teringin posting kat sane..leh jalan2 sekali..ehehe

~aSHa~ said...
This comment has been removed by the author.
Ain said...

kalau kita jer yang terpaksa berkorban tapi orang lain senang lenang kumpul keuntungan memang menyakitkan...

dunia perniagaan macam ni la, kena banyak bersabar dan bertahan....

miemiey said...

SHA..SMLM BLIK KMN SEKEJAP JE..TAK SEMPAT NAK JENGUK LYA N ASHA..DAH GTAU HUBBY SUH INTAI2 KAT AL IKHSAN..
BUKAN SHA TAK THU HUBBY KL BAWA KETE...SAMPAI TERLAJAK..ERM TAK SEMPAT SHA..NNTI BLIK NAK INTAI2 SHA KAT STU..HEHEHE..

~aSHa~ said...

ain --> tq..insyaAllah selagi boleh betahan

miemiey --> eh kedai sha bukan alikhsan yang...kedai dobi biasa je

{ e'mie } said...

xper zidah..fokus pada bisness dulu..bila bisness dah ok, ko bley continue balik main piano..anak2 pun dah besar kan...aku doakan semua yang ko buat akan berjaya...