Thursday, August 26, 2010

Cuti VS Shopping

apdet ringkas
ari ni aku cuti
cuti sebab nak suping kelengkapan raya ngan si anak dara
hehehe...
sekian, laporan ringkas...

15 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

wahhh...p suping gak ek...beh beh...

az rina a.k.a jaijina said...

wah² sgt besh dapat cuti sambil soping²..mau jugak macam tu..

Ain said...

semalam suping, hari ni suping, sakan betul raya tahun ni erk...

takkan gi berdua ngan anak dara jer sha, buah hati tak teman ke?

Ena said...

wallamakk.. ramai sungguh dok pakat cuti sbb nak p sping raya.. enaak laena tunggu weekend.. huhu

LYaFRINA said...

hahahhaaha..
slamamt bshopping...

Nurzairul Isma said...

aaa bestnye dh gi shopping menyoping... kite belom lagi.... huwaaaa

ainhany said...

wawahhh....semangat raya nooo...tak cukup hari ini esok pun cuti lagi...boleh la lagi

mamalieyna said...

kat ne soping tu?..bestnye..hehe..

aiDieNa said...

Amboi.. memang sangat ringkas!

penjejak maya said...

salam,

shopping lg ye hehe..

miemiey said...

sha,,miemiey ada jumpa fb ni jual bju yg sha nk..walaupun dh ramai kawn bg link..nak jugak bg kat sha sbb mimi bru jumpa td kat fb mimi..

http://www.facebook.com/photo.php?pid=70601&id=100001394312291&fbid=107862825936861&ref=mf#!/photo.php?pid=82544&fbid=113420675378242&id=100001309292939

SuRayA^i. said...

T__T
sy raya dkt spore la thun nh nmpknye -.-"

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

slamat soping & perabis mane² yg patut..
hihihi, poket sape yg kena pow tu?.. :P

E.d.Y said...

ni mesti shopping dari khamis sampai ahad ni..hehe

Sharinginfoz said...

cuti memang seronok kan