Monday, August 30, 2010

Kami Juara Kuiz Ramadhan


arini ada kuiz ramadhan di pejabat kami....bertanding antara rumah sukan...

wah rumah biru menjuari pertandingan kali ini....caya la beb...

seronok kuiz tadi...banyak soalan adalah berkaitan dgn Islamik la, terutama sejarah2 zaman Nabi...bersempena dgn bulan yang mulia ini.....tapi aku ni kan tak bape nak terror sgt....sib baik ada rakan serumah biru tu pengetahuan agamanya tinggi...kalah rumah kuning, yg ahlinya ada bersekolah di tok jiring...ehehehhe

di samping kuiz, kami ada kan juga cabutan bertuah...wah tak sangka ramai ahli dari pasukan biru yang dapat hadiah cabutan bertuah...mmg ong la biru arini...rezeki ramadhan

petang ni kami ada program lagi...Party Tupperware... ehehhee jom join...ada cabutan bertuah jugak....doakan sy dpt barang tupperware ye...tima kaceh


kalau gambar yang kami amik tadi sempat di upload oleh jurukamera kami...ptg nti sy tepek kan...riang je gambar kami, mcm tak pose...ehehe dpt hamper makanan lak tu...

24 comments:

Fieza79 said...

eee meriah gila dgr...best kan takla boring sgt...

semoga bertuah dpt tupperware2 tu...bolot suma..hehe

ardinihumaira said...

semoga akak bertuah tau!

..nOj.. said...

nape ade gambar payung tu? ko dpt cabutan bertuah payung lg ke? aku rase payung ko mesti dh penuh bonet kete skang ni kan

az rina a.k.a jaijina said...

wah, bestnye..macam kat skolah dlu² aje ni..kuiz ni kat opis asha ke yg buat?

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

cayalah..congrate!!besnya..kat opis pun ade main kuiz ekk

Ena said...

WAHHHHHHH..

TAHNIAH!! ;D

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

ko punya besday nanti, aku kasi payung jelah...senang sikit...

ko kan pengumpul segala jenis payung...lalala...

Ain said...

wahhhh, bestnya ada program macam ni....

dapat hadiah plak tu....

.:fyzz:. said...

wah bagusla ofis ko wat ektiviti yg berpekdah cenggitu rupa..menang lak tuh..bagus2..ofis kami byk acara tido scara beramai2 je.hhaha

penjejak maya said...

salam,

tahniah dpt juga pengetahuan berguna kan..

Cursefinger said...

teringat masa zaman sekolah rendah dulu, saya rumah biru!

E.d.Y said...

tahun ni biru ada ong kot...nasib baju raya warna biru..hehe

~aSHa~ said...

fieza79 --> ehehe kami bulan puasa takde keje sgt...sbb kami takde buatkursus bulan puasa...so kami buat aktiviti yg ok..

~aSHa~ said...

dni --> eheheh tq dik...smlm akak takde luck dlm tupperware...ahaha

~aSHa~ said...

nOj --> ehehehehe bukan payung...towel je...kaler biru tau towel tu..aku google blue colour...keluar lak payung tu...amik je la

~aSHa~ said...

az rina --> a'ah buat kat opis...sbb kami takde keje sgt bulan puasa ni...kalo ada pun perancangan tuk kursus akan dtg...so dari masa terluang begitu sahaja....buat aktiviti yg bagus...kalo bkan bulan puasa...keje kat opis padat

~aSHa~ said...

ummi aisyah / cik yah --> tq...a'ah kat opis...pengisian di bulan ramadhan...next week titian kasih lak...aritu ceramah...

~aSHa~ said...

ena --> tq

~aSHa~ said...

izan --> ok cun jugak...kaler biru mcm tu tau..yg tu aku takde lagi...ko beli yg ada dlm botol tau..senang nak pos...ehehhehehe

~aSHa~ said...

ain --> kak jom join kami..ehehe

~aSHa~ said...

fyzz--> acara tido tu pun ada jugak kat sini...tapi time 1-2 je..ehehehe...

~aSHa~ said...

penjejak maya ---> yup...pengetahuan ttg sejarah nabi, siapa sahabat beliau, maksud2 ayat alQuran...

~aSHa~ said...

cursefinger --> dulu byk tak menang
? ehehhee

~aSHa~ said...

edy --> ehehehe biru ong ye? amin...