Kami Serumah Ye...

Kami dah BANCI
anda sudah dibanci?????? tempat kami dibanci ketika semua penghuni kuarters takde...pg kursus di luar kawasan....



so kami mengambil inisiatif banci dibuat di lain masa dan berkumpul ramai².....


taraaaaaaaaaa sudah dibanci...


eh, kami setempat keje dan serumah ke???????? eheheh

Comments

cheqna said…
wah..dibanci sewaktu kat opis ke kak???
huh...tak berkembang langsung..

queen control ekkk :P
~aSHa~ said…
cheqna --> a'ah kami jemput dia mai opis mudah skit
~aSHa~ said…
izan --> jeles la tu...muahahahahaa..kami sehati sejiwa...dari awal hingga akhir bersama je...ehehehehehe
LYaFRINA said…
yihhaaaaaa...

TEMAN SERUMAH...
TEMAN SE OFIS..
DAN SEMUA SEGALANYA... HEHHEHEHE
~aSHa~ said…
lya --> eheheh teman sejati...
Nurzairul Isma said…
hehehee... same le kite.. ofismate cum housemate.... hahaha..
umilia said…
ish...tak dpt nak cuci mata dah asik ngadap laki sndri je..hahahaha..tp malu beb klu slh sorg ade wat slh n kene hukum..adus..
~aSHa~ said…
isma --> lor ye ke...give me five
~aSHa~ said…
This comment has been removed by the author.
~aSHa~ said…
umilia --> ala adat la tu..tapi sekurang2nye kalo berborak kita mmg paham apa yg dimaksudkan....lagi pun kita boleh berlumba2 untuk berjaya...uhuhuhu
~aSHa~ said…
umilia --> eh cop..cuci mata? eheheh kat sini every week org dtg silih berganti....selalu cuci dah ni....bulan puasa je cuci hati..takde org dtg kursus
Ena said…
sentiasa bersama tu kan best.. ;D
ratna said…
kitaorang lak.. org banci dtg..tp kami keje..so org tu tinggalkan note suruh buat online internet..
Ain said…
kehulu kehilir mesti berkepit jer kan...

hehehe....

ni yang buat akak jeles nie...
.:fyzz:. said…
yes..i am counted....

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid