Beraya di Kampung Terengganu Pulak







Setelah beraya di Pahang, kini kami bertukar giliran pulak...beraya di Terengganu....
Begini la kami setiap tahun...kalo turn beraya di Terengganu, raya ke3 akan berangkat ke Pahang pula....

Tahun ni beraya lama skit di Terengganu sebab bakal menerima bakal biras ni...ohohohoh....
'cik jah aku dpt biras baru ni jah wei...'

Korang sekarang di kampung mana? kampung sendiri ke mentua?

Sepanjang kita bergembira ni jangan dilupai orang sekeliling...seperti orang-orang susah,anak2 yatim, orang2 tua....

Semoga niat2 kita membantu golongan yang memerlukan sangat bermakna buat mereka.
tangan yang memberi adalah lebih baik dari menerima......salam lebaran.....

Comments

E.d.Y said…
wah..tema ijau..tahun depan nak warna ijo la
@juera said…
slmt ari raya kak sha..=)..beraya kt kontan jer..hihi..tema ijau lawa la..kite tema purple..
~aSHa~ said…
edy --> ehehe a'ah hijau lumut..cantik tak?
~aSHa~ said…
@juera --> selamat hari raya mai...meh la beraya di kuala terengganu..ada kenduri ni hari jumaat..jemput ye? ada baca kan kad jemputan di papan kenyataan?...adik ipar akak kawin...
LYaFRINA said…
selamat beraya sakan sha...
pic tu nmpak sgt2 sweet la...

**td lya jumpa haryani.. dia dtg sini sb nk pegi berubat.. & nanti kalo nk dtg rmh inform dulu ye... lya tgu asha dtg..
mamalieyna said…
waaa lawa warna tema..hehe..sweet..^_^

eina thun ni kt umah mak sendiri..raya ke-4 dh balik Selangor, mertua dtg sini =P
sha tau akak raye kat pahang, mesti sy pie umah beraya...heheheh
sha tau akak raye kat pahang, mesti sy pie umah beraya...heheheh

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid