Sunday, September 5, 2010

Berikutan kejadian Semalam

Kejadian kemalangan semalam yang membabitkan seorang bapa, anak dan kelindan lori...
Bapa @ lelaki yang membawa kereta itu telah menemui ajal pada petang kejadian di Hospital Kemaman. hUBby aku ckp...semalam, semasa kejadian isterinya sampai di tempat kejadian bersama seroang lagi anak kecil berumur dalam 9-11 bulan....
*
anak perempuan mereka yang terlibat dalam kemalangan tu...semasa kejadian selamat dilindungi dengan pelukan bapanye dengan pantas..syukur bapanye mengambil tindakan pantas melindungi anaknye...
*
Semoga kita semua selamat semasa di musim perayaan ini...Berhati-hati dijalan raya..korbankan la wang ringgit sedikit untuk memeriksa kenderaan supaya berada di dalam keadaan yg baik...

9 comments:

LYaFRINA said...

Sedihnya baca....
Itulah kasih syg seorg ayah...
Alhamdulillah anak itu selamat...
Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan org2 yang beriman..
Amin

~aSHa~ said...

Lya --> kasih seorang ayah kan...dlm keadaan kecemasan gitu sempat dia fikirkan soal anak dia...

idah @mama izzya said...

bila musim perayaan kiter kena beringat la kan..cek mana yg ptt..

Ena said...

tu la kan asha.. time2 nak raya masa nak berkumpul bersama ni ela banya kes kemalangan..
moga kita semua selamat.. AMin

ardinihumaira said...

sampai bila2 anak dia akan kenang ayah dia kan... mulia betul hati ayah dia... Al-Fatihah..


p/s: ada je kak niat solat sunat hari raya dalam tulisan jawi kat situ.. akak terlepas pandang kot :)

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

adehhh...
moral of the story...sentiasa beringat masa bawa keter ke apa...terutama bila memandu bersama anak kecil...
sian kat isteri...anak anak masih kecil lagi...uhukss

penjejak maya said...

salam,

alahai kesiannya tragedi berdarah menjelang aidilfitri..

moga isteri n anak itu diberi kekuatan oleh Allah SWT..

E.d.Y said...

innalillah...kesiannye nak raya macam2 terjadi

.:fyzz:. said...

kasih si ayah..melindungi anak nya kan...cam aku pun..aku rela lindungi anak dari bahaya.....tuh la moralnya.tui kata izan..kena la hati2 tmbah2 musim perayaan cenggini..