Kereta Siapa ini agaknye????????

wah terserlah huruf dan angka tu..khas tuk sape la ye...hebat la PM5..

eheheheh aku nak book awal² mdm7781 bleh ke?.....

Comments

*Miss Geli^ said…
keta ni ada park kat tingkat 1 atas ni...
~aSHa~ said…
ye ke cik geli...ko snap dgn ko sekali..sbg bukti...
cheqna said…
amboi kak
boleh boleh..book awal2 k
SuRayA^i. said…
haha, no. plat die tu..skali bc mcm PM5..tp nmpk mcm PMS pun ade gk >.<
haah cik geli...aku nak bukti...
dan siap buat entry ok...:d
~aSHa~ said…
cheqna --> dah riki dgn org jpj...tak leh book sini..ish..ehehehe
~aSHa~ said…
suraya --> kalo pms apa maksudnye ye?
~aSHa~ said…
izan --> ha betul2...jgn ckp je..ehehhee
~aSHa~ said…
ena --> sy ke kete? ahahahahaha tiba2 jek aku ni
eh, ni macam keta saya je nih... sapa la yang pinjam tak bagi balik nih... hehe (verangan je la...)
ardinihumaira said…
beshnye kalo dapat kete ni. waaaaa
Fieza79 said…
amboi...btol ke ni..hehe nnt snap gamba ok..
Ain said…
tak dapat naik, dapat bertenggek kat tepi pun jadi la......

cun habesssssss.....

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid