Thursday, September 2, 2010

Kereta Siapa ini agaknye????????

wah terserlah huruf dan angka tu..khas tuk sape la ye...hebat la PM5..

eheheheh aku nak book awal² mdm7781 bleh ke?.....

16 comments:

*Miss Geli^ said...

keta ni ada park kat tingkat 1 atas ni...

~aSHa~ said...

ye ke cik geli...ko snap dgn ko sekali..sbg bukti...

cheqna said...

amboi kak
boleh boleh..book awal2 k

SuRayA^i. said...

haha, no. plat die tu..skali bc mcm PM5..tp nmpk mcm PMS pun ade gk >.<

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

haah cik geli...aku nak bukti...
dan siap buat entry ok...:d

Ena said...

cantik.. ;D

~aSHa~ said...

cheqna --> dah riki dgn org jpj...tak leh book sini..ish..ehehehe

~aSHa~ said...

suraya --> kalo pms apa maksudnye ye?

~aSHa~ said...

izan --> ha betul2...jgn ckp je..ehehhee

~aSHa~ said...

ena --> sy ke kete? ahahahahaha tiba2 jek aku ni

~~*Lady Salwa*~~ said...

eh, ni macam keta saya je nih... sapa la yang pinjam tak bagi balik nih... hehe (verangan je la...)

mamalieyna said...

amboi..cunnye! ^_^

Sharinginfoz said...

bak sini satu, memang cantik le

Berapa Kerap Topup?

ardinihumaira said...

beshnye kalo dapat kete ni. waaaaa

Fieza79 said...

amboi...btol ke ni..hehe nnt snap gamba ok..

Ain said...

tak dapat naik, dapat bertenggek kat tepi pun jadi la......

cun habesssssss.....