Tuesday, September 7, 2010

Melayu @ Islam berani keluar ayat Sebegini..di FB pulak tu..Bulan Ramadhan lak tu

aku dapat ni dari emel yang diforwarkan oleh rakan kepada rakan dan rakan....

korang klik la tuk bacaan yang jelas...

ada perbualan antara kakak dengan si dia....kakak dia memujuk pun tak menjadi...apatah lagi org lain kan...






















Harap tidak la terjadi pada aku walau aku ni lemah dalam agama harap tidak la terpesong akidah...amin amin amin...

15 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

malasnya nak baca...tolong bacakan bleh???mud ke laut la...laut depan umah ko tu...

ardinihumaira said...

Astaghfirullahal'azim...
Ya Allah.. kurniakanlah hidayah buat beliau.. semoga beliau kembali ke pangkal jalan, amin...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

Huhuh, mcm2 kes la ngan fb ni ek..
btul la kate org, byk yg -ve dr +ve fb ni.. sedap2 molot aje, tataw yg org len lev view wall die tu..
bawak2 tobat la weeey!

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

haah dah baca dah haritu.. ada orang email gak.. terukkan dorang ni .. tak tau nak cakap apa dah

eima said...

terpesong sampai cam tuh sekali ..dasat nye ...
dah terminum holy water nih .. hati terus gelap ... tak mungkin hidayah akan masuk lagi melainkan ngan izin Allah swt ... Ya Allah Ya Tuhan ku Kau tetapkan iman ku .... jauhi aku dan keluarga ku dari perkara seperti ini ....

E.d.Y said...

teruk tol org islam macam ni...ni la kalau didikan agama tak kuat...

Cik NeyNa said...

muka pon tak semegah..
hehehehe..

.:fyzz:. said...

perasan diri tuh omputih kot...wey apa butir bicara nya wey..aku tak baca pung..heheh

~~*Lady Salwa*~~ said...

kelu lidah ni bila baca... Semoga Allah memberi hidayah kepada dia untuk kembali ke pangkal jalan...

betul la, iman tak dapat diwarisi. kita sentiasa perlu berdoa kepada-Nya agar iman kita sentiasa diperlihara.

Semoga Allah melindungi kita semua dari tipu daya kafir laknat...

Fieza79 said...

skrang dh ramai melayu islam...mengaku islam tp terang2 pangai kafir..huhu

::Mamalyna:: said...

no komen, apeler nak jadi ngan meka nie..

Zana said...

Astahgfirullah.....
tak sangka sampai mcmni skali pn ada

Zana said...

Astahgfirullah.....
tak sangka sampai mcmni skali pn ada

..nOj.. said...

astarafilullah... moga Allah kuatkan iman aku dan keturunan ku. moga Allah kekalkan Islam dalam diri kami. amin

Ena said...

Astaghfirullahalazim..
MOga diberi Petunjukk oleh NYA.. AMin