Thursday, September 30, 2010

Minum Petang Rumah MDM

Salam Aidilfitri,
Tuan/Puan,
Saya sekeluarga menjemput tuan/puan ke rumah saya di ............kalo yg dah dekat tu tau kan....
Kami ada buat makan kuih muih skit...
(macam majlis hari jadi plak)
dari jam 5 petang - 10 malam
bagi yang berdekatan jemput la datang ye, makan kuih muih
terima kasih.

12 comments:

..nOj.. said...

sampai kul 10 mlm ni. kalo dtg dr ptg sampai mlm lepak boleh ke wei. takpun tdo situ ke

~aSHa~ said...

boleh no hal..
sewa semalam rm60 je..alalalal campo makan dan minum tu...bilik mandi tak masuk lagi

Echa said...

ni nak jemput ke tidak ni wei...

~aSHa~ said...

echa --> meh la echa...jemput...sila2, cuma kalo jauh tu jgn la tension tgk hidangan yg simple mimple...ehehehe

eh mcm ceting kat ym lak...

eiffel said...

hakhak...alamat?????klo dekat bole ler :P

zue @ annaleeya said...

ari ni ker???? kije la plok.... huhu!!

eima said...

nk ajak ke tak nk ajak ni...mana tau ade yg berminat sampai sgup naik helikopter ke flight ke mmg dah ade kat kg halaman ke....

cheqna said...

owos ari ni ke??
dakpe r makan lam mipi jela

E.d.Y said...

alamat?

ardinihumaira said...

ala.. huhu.. nak pegi makan... nakkk

ainhany said...

terima kasih sha..

jommmm
mmmm nak pi tapi juh nya...
antaq wakil boleh??
hihii

mimizuzuhaha said...

ada servis delivery tak? hihi