Wednesday, September 15, 2010

Norman hutang duit hantaran RM11,111,11 dengan Abby..

abby bersama anak-anak
wah semalam hangat bingat kisah norman dan memey dah bertunang kan kan kan....

arini hangat plak kisah abby suh bayar dulu wang hantaran dia yg dulu tu sebelum nak buat duit hantaran yang baru pada orang lain..

hutang tetap hutang ye abang norman....tak baik tau berhutang..anak dah tiga...

tajuk Abby di rap harian metro 'Bayar dulu duit hantaran kahwin saya'

Pendapat dari aku yang tak seberapa ni....norman dan memey mmg tak jaga hati dan perasaan abby di media....main cerita je kisah cinta mereka kan..amboi gembira sgt....tapi tu la tgk2 la siapa di sekeliling.....

berita penuh di disini

12 comments:

nizamsani said...

hehe.macam-macam.

eima said...

cam ne kawen tapi tak sedia duit hantaran??

laki aku yg pendapatan tak seberape pun ..sedia duit hantaran bersungguh nk nyunting aku sebagai suri hidup die....

E.d.Y said...
This comment has been removed by the author.
E.d.Y said...

abby tulis kat fb:

Salam.. :D.. Huhu! Panassss sgt la rasa ari ni.. nape ekk?? Aduuuiiiiii... Pepagi lg dahhh mcm2 respon yg sy trima pasal apa yg kua kt metro ari ni.. Huhu.. Sorrryyyyy!!! Bukan saja nk bercerita k.. X sengajaaa!!! Gewwaammmm!! Eeeee!! Tu interview 2 mggu sblm raya tu.. X sangka pulak kua nyer ari ini.., sorryyyyyy ALLA...H! Hambamu ini dah x larat nk simpan dah... Sesak nafas dahh menanggungnyer!! Huhu.

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ekekekek.. 11,111.11 utang rupenyer...
aduyaiii abg norman, abg norman.. ;-)

kakchik said...

salam asha.

bila dah bercerai-berai, keluarlah segala rahsia. maruah juga yang tergadai.

moga2 dua-dua insaf. yang lelaki tu kenapa begitu lama simpan hutang hantarannya? patut masa musim bulan madu lagi dah dibayar.

yang pompuan pula, kena beringat... selepas kahwin, make sure duit hantaran sampai ke tangan jgn dok di cek replika atau sekadar sebut je. kesian di kemudian hari.

@juera said...

banyak nya hutang norman ngn abby upenye..nasib ko la norman..jgn msuk kes mahkamah mcm Ac mizal sudah ler..

mamalieyna said...

issh bleh lak main utang2 dulu duit hantaran eh..wat malu je kan..hehe.. =P.. anak dh 3!

A N A K - A N A K K U said...

erm....lumrah hidupkan....sbnrnyer abby geram tue...

LYaFRINA said...

ishhhh.. hutang jugak yerrrrr...
itula.. nk sgt hntaran mahal2... sbaiknya iarla stakat tmampu..

**ni nk nikah.. ckp k duit?? k nk htang lg???

EDDYLEBS said...

tak tahu plak..ni baharu tahu..artis kahwin pun hutang ye...kesian Abby...Norman pun sama, nak bayar hutang, nafkah anak lagi..kena pula belanja kahwin dengan Memey...moga dorang dapat jalan penyelesaiannya...

penjejak maya said...

salam,

tak baik dorang tu cite keburukan memasing lebih2 lagi di bulan mulia ini..

segala tuntutan hutang dan nafkah tu boleh dibawa ke mahkamah syariah bukan ke mahkamah surat khabar..