Wednesday, September 29, 2010

sampul raya tuk boy n girl, cute betul

cantik tak sampul2 ni....sayang je nak guna tau, dah la kertasnye berkualiti elok...tapi simpan pun buat apa..aku bukannye penyimpan tegar sampul2 cantik..duit2 cantik itu ye...ehehehe

ada sesiapa yang ter terima sampul raya ini dari pihak aku?????
sampul duit raya ini di taja oleh Gene Martino....

Pakaian kat butik ini murah-murah dan cantik2..

Malah jika anda nak cari pakaian untuk satu family lelaki dan wanita beserta anak² ada disediakan...mmg sangat2 berbaloi-baloi....tak percaya???? pg la usha2 dulu......


kat butik ni juga ada pakaian corak batik Malaysia tau...tapi kainnya bukan la kain macam sutera batik Terengganu tu...mereka kata itu kain dari vietnam kalo aku tak salah la...lama dah tanya pasal batik ni...tu yg den lupa tu....

dan pakaian batik itu boleh didapati dalam keadaan sepasang lelaki dan wanita....dan murah2 tau...mean tak sampai la 120 ke atas, tuk lelaki lagi murah dalam puluhan sahaja....aku tak tipu ni...

Baju Melayu di atas pun tak sampai pun rm100....contoh harga seperti bawah, harga yang murah sedikit tu harga baju kanak², (yg kanak² bagi aku agak mahal la tuk umur 4-10 tahun. patut dimurahkan lagi...ehehhee)


selamat bershopping tuk raya haji atau raya tahun depan...

20 comments:

cheqna said...

kak eh
cheqna nop..
comel r..

nizamsani said...

sama baju raya aku.

MRS. K said...

raya ari tu baju raya hubby n anak cap marilah pergi hari-hari.. murah.. dewasa rm29, kanak2 rm13.90. jadi la.. pakai setaon 2 kali jer.. huhuhu

az rina a.k.a jaijina said...

wah asha, awalnye soping tuk raya aji..tp awal² sopin lagi bagus kan, takdelah nak serabut² last² minit..

tadi rina pon terembet 2 pasang baju kurung..cadangnye nak wat raya aji, tp cadang² nak pakai sok gi keje..

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

adehh...sejak bila ko jadi duta gene martino ni...hehehe...
eh aku ada dapat sampul tu...
mekasih ya...

mamalieyna said...

baek punya promotion ni..hehe..tp betoi la ..rege leh tahan murah gak tu..^_^..

~aSHa~ said...

cheqna --> kat kuala tganu pun ada kan stokis nye.? ke kuantan..lupa ar akak ni..dah tua

~aSHa~ said...

nizamsani --> lor tersama ke? sib baik sama baju je... jgn tersama laki sudah itu naya..

~aSHa~ said...

nizamsani --> lor tersama ke? sib baik sama baju je... jgn tersama laki sudah itu naya..

~aSHa~ said...

Mrs. K --Harga baju tuk sepasang ke tuk baju sahaja? aritu pg dah..tapi takde baju melayu...kalo sure dah beli...sbb pg hari2 dulu baru pg gene martino ni..

~aSHa~ said...

az rina --> he rina itu bukan baju raya haji..tu tuk raya tempoh hari la...ehehe...cantik kan sampul tu...jom bershopping lagi tuk raya2 akan dtg..

~aSHa~ said...

izan --> aku duta pada produk yg bagus...eheheh

~aSHa~ said...

mamalieyna --> ehehe kalo pengarah gene martino baca, bleh dia pangey kami sekeluarga jadi model..ehehhee

Ena said...

awainya nak soping utk tahun depan.. hehhe..

bes kan kalo dapat rege camtu.. jimat!

~~*Lady Salwa*~~ said...

nak satu sampul tu... berserta isinya sekali ye... hehe

kat mana kedai tu, kak?

ardinihumaira said...

comelnya.. budak2 dapat mesti suka :D

Nurzairul Isma said...

Gene martino mmg murah... First lady pon bole tahan jugak.. Hehe.. Cntiknye sampul.. Tahun x jengah gene martino..

Cik Fia said...

mahal jgk baju tu :)

.:fyzz:. said...

zidah..aku ingtkan gene martino nih ada belah2 kedah ja.rupanya kt ganu pun ada..aku pun suka beli kt gene martino.antaranya baju jubah yg aku kai masa lam foto raya tuh beli kt butik tuh la..baru Rm89 hengget murah kan..siap ada lining2 dlm lagi..mmg leh dpt kan baju satu family kan..

zurasayang77 said...

sampul duit raya tu ada lg x? nk mintak bli :D