Wednesday, October 13, 2010

Ai bagi ni bukan bermakna malam ni seperti MJ

oleh kerana berangan angan tak sudah nak jadi jutawan kan...jadi aku pun mengambil la peluang dan kesempatan yg ditawarkan oleh power root



gambar air tin power root di ps dari power root sendiri

jadi malam tadi bagi mencukupkan bilangan penutup tin tu sebanyak 10 mengikut syarat2nya...maka mlm tadi ai terpaksa la membeli 2 lagi tin minuman ni...so balik dari kedai kelab di dlm jbtn ini, terus ai bagi kat mr. hUBby dan pesanan

'abg ni beli sbb nak penutup tin tu je tau, ulang suara, NAK PENUTUP SAHAJA TAU'

jawabnye 'ye ye' sambil tersenyum

lalu ku mendengus kecil 'takde maknanye senyum senyum tu, yu tgk la bola, ai nak tido'

jadi marilah meminum air tin power root dan join contest yang ditawarkan sebelum 31 oktober 2010..mana tau rezeki anda, tuah ayam nampak di kaki, tuah bloggers siapa yg tahu...hanya Dia yg tahu, tau...

ada kawan ckp, dia takut jadi jutawan...
aku jawab, takpe la kalo kita dpt duit juta2 terus la kita declare..kita ni nak membayo hutang piutang..dan tinggal baki tu bape sen la sgt..tu pun nak rebut jugak ke?

------------------------
sgt tegar minum air ni,eh bukan yg spt di atas..tapi pearl kacip fatimah, walau nama ku bukan fatimah, aku redha dan pasrah...

doakan 5 borang ku tersangkut sangkut di tangan org yg cabut undi tau...amin
mana tau bleh share wang ringgit dgn korang.....

20 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

sedap ke air ni weii..
tak pernah cuba...

..nOj.. said...

dah janji nk bg sket kalo menang kan? ok aku doakan ko menang ye

umilia said...

nape ek bile mnum air ni msti pk nak besame..ape minum air lain tak power ke..hehehehe..

~aSHa~ said...

izan --> sdg dan bertenaga luar biasa....ahahaha betul ni

imanamani said...

cik asha... semoga berjaya..murah rezeki..dapat le duit raya ...sket nanti...wakakakakakak

Fieza79 said...

moga ada luck asha...nnt boleh arr belanja2 kwn2 blogger kan..kann..?

~aSHa~ said...

nOj --> ok RM200 kan? ok pasti

~aSHa~ said...

umilia --> ini simbolik je...eheheh lg pun kalo hulurkan air tu nampak mesra je kan....tul idak...bagus power root ni merapaktan dan menambahkan kemesraan lagi...sambil jeling2...alalalalalal

~aSHa~ said...

imanamani --> insyAllah n tq beri beri much tau...amin

~aSHa~ said...

Fieza79 --> kawan2 bloggers yg sering bertandang dilupai..maybe share wang ringgit kot kalo dpt 1 juta tu

*Miss Geli^ said...

sampai ngan aku aku sekali kena paksa minum semata-mata nak cukupkan 10 tin!

az rina a.k.a jaijina said...

okey, kalau menang nanti jgn lupe rina pulak ye, hehehe..

Ena said...

Fuhhhhhhhhhhhhhhhh...
moga murah rezeki asha pasnie..

jgn lupa kongsi nanti tau.. hahahhahahahahhaaa...

~aSHa~ said...

miss geli --> ehehe ala kalo tak paksa pun mesti ko suka minum hari2 kan....alalalalalaala

~aSHa~ said...

rina --> of course tak lupa kawan2...kan sha kata..yg dah kenal tu.tak dilupai..ehehehehe...

~aSHa~ said...

ena --> tq ena..amin..semoga terkena..ena mmg tak dilupai..org ganu kita ni..

ardinihumaira said...

amin...


dni selalu beli yang pearl cafe tapi penutup dia tak pernah tengok pula. isk3

cheqna said...

amin..
moga dimakbulkan...
share etk neh=)

SUPERMAN said...

ya Allah, berikanlah kemenangan kepada akak aSHa ni.. kalau tak menang no.1, no.2 pun jadi la.. kalau tak dapat sejuta, dapat setengah juta pun dah cukup..

mana la tau, kalau dia menang, terbuka hati dia nak belanja aku seribu dua.. hehe.. amiiinnn..

~aSHa~ said...

eeheheh amin amin