Tuesday, October 26, 2010

Arini niat di hati nak study buku-buku dulu.....

nak study buku2 di bawah


1) user guide electronik typewritter (rupanye byk function....aku guna basic je selama ni..cis...)

2) user guide C6 (skrg tak bleh anta sms...ntah apa mende kod celcom aku tak masuk...)


sekian terima kasih...


----------------------------------
terima kasih laling hadiah hari jadi...

12 comments:

..nOj.. said...

aku tak penah baca manual kalau beli ape2. tu sebab slalu rosak kot. hahaha

eima said...

trengkas ngan shorthand pun aku dah tak reti ...hahaha berdosa ke terima duit tetiap bulan tp tak penah guna ??

Ieda Al-Habsyi said...

kak asha dpt tepon baruuuuu! besttt!! jeles jeles,hehheeh :)

az rina a.k.a jaijina said...

hikhi, good luck ye asha..selamt study..

LYaFRINA said...

study sunggoh2 yerrr

Fieza79 said...

selamat ber 'study'...! senyap suma...asha nak study...hehee

cheqna said...

wah.....
tepon baru ye..
selamat study r kak =)

.:fyzz:. said...

aku pun cam nojah gak..malas tul nak baca buku manual..

eh hg beli hp baru ka..

buku typewriter nak wat mende..asdf..hheheh..ingt puan jj dulu kan..aku nangis2..sbb tak sempat nak type..tp akhirnya.berjaya..menaip smbil makn dn minum dn sambil borak2 skang nih..

~aSHa~ said...

typewritter ofis..
kalo nak taip kad jawapan jemputan ke..guna typewritter
begitu jguak dgn borang tender

ainhany said...

da baca ke nie?..
ermmm tepon baru ek???

Sharinginfoz said...

study jangan tak study

ardinihumaira said...

baca sampai khatam tau kak:D