Saturday, October 30, 2010

Rasa nak tido je di pondok itu

nampak tak pondok tu di tepi sungai..
damai je kan
mesti seronok beristirehat disitu....teringin betul aku...satu lagi rumah di bendang...wah benar2 teringin nak duk di rumah kayu yg di tengah beendang menghijau...bukaknye tingkap nampak bendang hijau....byk berangan ala2 novel dah aku ni....
jom tgk..walau tak clear sgt..tapi still nice kan?
tepi sungai...bestnye
tmpt nye disini
Medan Selera Kuala Jeneris

medan selera nya
aritu berhenti kat sini sbb nak solat...otw ke tasik kenyir..

--------------------
tmpt yg mcmane korang rasa nak pg?

14 comments:

SafaRi09 said...

Time balik kg, mesti lalu ikut sini. x penah breti pun.heheh.

~aSHa~ said...

Safari09 --> try ar benti...seronok tgk kawasan tu...mendamaikan..tenang je...suka nye

Ena said...

tu la.. dah lama tak dapat ulangi kenangan mcm tu.. nyaman & kepuasan yg sangat di cari..

mffzone said...

pondok tu ada Acond tak kalau ada lagi bestkan

~aSHa~ said...

ena --> dh kawin ni payah dah kan nak buat aktiviti begitu...uhuhuhu ingatkan dah kawin lagi mudah...ke mana2 dgn suami..rupanye idak..

~aSHa~ said...

mffzone --> ada ekon tak best lak rasanye..tak original la suasana

Sharinginfoz said...

cantiknya medan selera

@juera said...

nk pg sgt tmpt yg berbukit bukau..ade air terjun..mcm alam fantasi gitu..alangkah bestnyaaa...=D

cheqna said...

la..dok royak pun mari sini..
kalu dok boleh gok lanje ikan baung..

.:fyzz:. said...

wah cantik la tempat tuh jidah...tenang ja aku tgk

hg tingin nak dok umah tepi sawah ka..atau tengah sawah ..meh kt kg aku meh..umah mak aku mmg betui2 sebelah bendang ja tau..mmg hangin sepoi2 bahasa dn damai..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tak pasan lak..
biasa dgr kg tu tp jarang lalu..
sha, dengo tak org sana ckp?.. heheh, sgt lucu okeh, org teknikal kt opis sy mmg terlibat la ngan petani2 area hulu ganu..
lawak, mmg lawak slang die..

~aSHa~ said...

ehehehe ye ke...tak pasan lak...

..nOj.. said...

tak suka tempat utan2 sgt. byk nyamuk

Ain said...

kalau musim banjir, bahaya kan pondok tu...

hanyut nanti.....