dua bukit ke dua gunung??? satu bukit, satu gunung

apa kena tajuk dgn gambar di bawah ni....ehehe

lihat la apa yg tertera..keadaan bukit bukau tidak sekata.....


tapi yang ai suka, selepas mencuba sedikit tips dari nojah smlm..maka bukit itu mendadak sedikit tinggi nya...takpe itu baru percubaan...kita cuba lagi...jadi marilah mencuba tips dari pemblogger tegar ini

-------------------------------------------------------------------
kesian kat sorang teman, tak sedar jugak...malah buat2 tak sedar...
harap2 aku tak tergolong dgn teman itu, kan teman? ke ada skit2?
alalalalalalal takut gua..

Comments

ardinihumaira said…
teman mana tu kak.. huhu..
mamalieyna said…
hehe..ingt ada link ke teman yg kaler merah tu..takde aa.. =P
..nOj.. said…
aku beria klik kt merah tu. ingat ade link. hampeh
LYaFRINA said…
teman tp mesra...
siapakah teman yg kamu maksudkan itu?

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

Eziclean 3 Beradik dan Testimoni