Wednesday, October 13, 2010

dua bukit ke dua gunung??? satu bukit, satu gunung

apa kena tajuk dgn gambar di bawah ni....ehehe

lihat la apa yg tertera..keadaan bukit bukau tidak sekata.....


tapi yang ai suka, selepas mencuba sedikit tips dari nojah smlm..maka bukit itu mendadak sedikit tinggi nya...takpe itu baru percubaan...kita cuba lagi...jadi marilah mencuba tips dari pemblogger tegar ini

-------------------------------------------------------------------
kesian kat sorang teman, tak sedar jugak...malah buat2 tak sedar...
harap2 aku tak tergolong dgn teman itu, kan teman? ke ada skit2?
alalalalalalal takut gua..

5 comments:

ardinihumaira said...

teman mana tu kak.. huhu..

mamalieyna said...

hehe..ingt ada link ke teman yg kaler merah tu..takde aa.. =P

..nOj.. said...

aku beria klik kt merah tu. ingat ade link. hampeh

LYaFRINA said...

teman tp mesra...

az rina a.k.a jaijina said...

siapakah teman yg kamu maksudkan itu?