Tuesday, October 5, 2010

Gambar dan Biodata Mia Sara Nasuha

Rindu tak korang nak tgk adik ni lagi?

jom layan sedikit gambar2 adik ni dari hasilan google...



Rasanya ramai yang dah kenal adik ni terutamanya bila mia terkenal dengan cerita Adamaya dan juga Epilog Syurga Cinta.

Nama : Mia Sara Nasuha bt Muhammad Ridhuan
Tarikh Lahir : 30 sept 2005
Umur : 5 years
Pekerjaan : kids model and actor
Asal : kota damansara

Her 1st appearance on tv: 2008
TV comercials: Bank Islam, Celcom, Sustagen, Nokia, Astro Beyond, TM, Soflan

14 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

comelkan ini budak

Ain said...

mulut dia petah jer bercakap....

gerammmmm sungguh akak gerammmm....

apa ajer citer yang ada mia ni mesti akak frust kalau tak dapat tengok...

hahaha...

LYaFRINA said...

budak y sgt chumellll & cantik n suara sgt2 seksisss... serak2 basah...

~aSHa~ said...

izan, ain dan lya --> sgt comey...kalo mengandung tgk la gambar dia hari2..

mamalieyna said...

paling ingat dia iklan softland tu, suara serak2...sweet sangat! ^_^

Rizziela said...

Sangat2 comel & petah

Rizziela said...

Sangat2 comel & petah

.:fyzz:. said...

aku sngt suka tgk mia berlakon lam adam maya..so cute..ooo dia sebaya ngan sufiya la..sngt la cerdik ini budak..

..nOj.. said...

sgt comel. rambut itam, lebat

ardinihumaira said...

geram tengok budak ni. nak cubit dia :D

az rina a.k.a jaijina said...

suke no tgok budak tecik ni berlakon..

patutlah, dah perasan dah iklan softlan tu..mase tu dia tecik lg kan..

.::Lynn::. said...

suka tgok mulut dia.. rasa nak gigit jea... hahahhaha

Anne said...

comel sungguh Mia ni kan kak..beruntung parent dia, anak berbakat & bijak.

SUPERMAN said...

mak ayah dia takde la cantik sangat.. camna boleh dapat anak yg cute ni???