Monday, October 11, 2010

gimnas by boy

sekadar memori mdm1 dan mdm2...

tadi dok tgk gambo2 lama terjumpa video ni...rindu betul masa mereka masih kecik lagi....

versi boy...

video

versi baby...

video

-----------

arkeb peribadi mdm's family

11 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

beranak kecil la lagi sorang...
aku tunggu ko, baru aku akan nyusul

..nOj.. said...

ala video2 takleh tgk la plak

mamalieyna said...

hikhik..comellah! kenangan abadi kan..^_^

Fieza79 said...

makna nya nak adik lagi la tu kan asha...cpt2 tambah..!

~aSHa~ said...

ehehehe....

tgk gambo pun terubat rindu kat budak kecik....ehehehe

ardinihumaira said...

kak.. tambah baby cepat ;D

Webmaster@Echam said...

Comel-comel.....

Sharinginfoz said...

kenangan kan....

Cik Fia said...

adaaward tuk asha

amek kat blog fia

bulatkocik said...

akak..nk tanya camner nak dapat anak comey2 cam ank akak nie..ader rhsia ker..hehe

nizamsani said...

comel.

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels