Thursday, October 14, 2010

Kalau orang tanya begitu, aku cuba positif kan

kesinambungan anak ramai atau tak tu ye...

aku pun selalu gak di asak dengan soalan 'bila nak tambah lagi'

eheheheh aku kalo disoal soalan begitu tak rasa nak marah ke apa dlm hati...tapi aku cuba berlawak2 jugak..tgk org jugak la yg aku berlawak tu...

kalo org tu bujang, aku akan ckp

'eh bila2 je..tapi nak tgu kamu dulu la, boleh la anak kita main sama2 nanti'

kalo org tu beranak ramai

'eh nak jugak....(walau dlm hati tak bape nak lagi..eheh) tapi takde lagi ni...seronok je tgk akak anak ramai kan...sy tak pakai protect apa2 ni'

kalo org tu beranak sama je dgn aku, kononnye 2.

'eh jom la kita together-gether....nanti leh duduk kat katil spital sebelah menyebelah...malam ni kita proceed mau?'

dan lain2 lagi..ehehe aku akan kenakan org tu atau..aku buat la gurauan mana yg sempat...

ok tata...

14 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

jom

eiffel said...

hakhakhak... :P

SUPERMAN said...

seronoknya anak ramai...

..nOj.. said...

kira ni sambungan entry bwh ni ke

eima said...

huiissshhh bersambung ek hari nih ..izan pemula.. pengikot ngan penyudah ramai tul ...
ajaran sesat nih ....heee

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

eima
aik aku lak ko kaitkan...huhuhu

az rina a.k.a jaijina said...

rase nak sumbat² aje mulut yg bertanya itu, boleh tak agak²?

ardinihumaira said...

kalau boleh memang teringin nak ramai anak :)

LYaFRINA said...

asha mmg x pakai protect apa2 k??
gna ptua org lama2 k?? lya pakai iucd... last2 tuko plan b4 ikat peranakan.. mybe lps ni ikat gak kot.. tp hati ni still tdetik.. nk sgt lg..

2H Garden said...

hehehe... bagus bagus...

*Miss Geli^ said...

bole tak aku nak mengkomen sambil mencarut kat sini?

aku benci orang tanya aku bila nak ngandung lagi...
apa gile bizi bodi tanya soklan begitu????mengapa aku ckp gile? sebab bukan tatau aku punya pepet ni baru kena jahit, tah bertangkup dah ke belum, nak kena rabakkan lagi...dan kenapa aku marah sangat pasal isu ni?sebab asik tanya mende sama..bila nak bagi adik lagi, bila nak ngandung lagi, bla bla bla..kalu tanya tu setahun sekali, takpe la...ni tanya banyak banyak kali...
"ko tu bila nak tambah anak?"<---aku tanya dia balik

"eh eh..aku nak tambah wat pe, aku ni bukan orang kaya"

cipet ayam betol tau plak bukan orang kaya..aku ni kaya raya laaa??

aku ni kalu boleh nak branak pinak ramai ramai...tapi agak agak la..anak aku ni pun tak sampai setahun lagi..

eh, aku terbuat entry plak kat blog ko ye Gdah??sori la eh...aku bukan ape, kalu memende melibatkan pepet ni, aku sensitip skit...

ok sekarnag aku nak gelak...hahhahahaha

Ena said...

hehehhehe..

yg lain dah komen berjela2 pun ada..

tu je la ena leh komen..=P

Nurzairul Isma said...

hehehe... klu org tanye kat saya mcm tu.. sy jwb... "tengok la nnt.. for now takde la nak menambah... anak lelaki dah ade, pompuan pon dah ade..., ceaserean dah rase, normal pon sudah.. klu nk tambah lagi satu.. tunggu la 2 tahun lagi ke.. hehehe... "

.:fyzz:. said...

aku pun cam missgeli..kadng2 kegeraman gak orng dok soal siasat bab nk tambah anak nih...hatta mak aku pun gap anak 6 thn sorang..yg last si aina tuh lak sesat 13 thn ngan adik aku si mila tuh..lagi la..kang tak pasal2 kena marah ngan mak aku...