Tuesday, October 5, 2010

Mulut Berbau

~ Bagi mengatasi masalah mulut berbau, kumurkan mulut dengan garam setiap kali selepas makan. Lakukan setiap hari insyaAllah mulut anda tidak lagi berbau.~

sms Mw

10 comments:

Ain said...

kalau ada ulser dalam mulut, elok jugak berkumur dengan air garam ni...

Fieza79 said...

tp kena pasti kan dlm mulut clear dari mslh gigi berlubang..kalo tak mau meraungg...!

~aSHa~ said...

ain --> a'ah kan..betul jugak tu

~aSHa~ said...

fieza --> erk ye ke..tak pernah try lagi ni..

~aSHa~ said...
This comment has been removed by the author.
SUPERMAN said...

wah...mulut aku pun dah tak berbau lagi... macam iklan ubat gigi plak..

LYaFRINA said...

aduhhh.. nk kumur dgn air garam... xthan masin la sha...

.:fyzz:. said...

wah good info...mmg tak selesa bila kta ckp ngan orng mulut berbau kan..

.::Lynn::. said...

best info

SUPERMAN said...

ada org bila cakap asyik tutup mulut.... boleh ke???

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels