Thursday, October 21, 2010

Negaraku yang tercinta

owh smlm asya anak lyafrina ada bendera ye,...meh tgk aunty naikkan bendera lak...
Negaraku
Tanah tumpahnya darahku
Rakyat hidup bersatu dan maju
Rahmat bahagia tuhan kurniakan
Raja kita selamat bertahta


ok ada gaya tak aunty nyanyi lagu negaraku sambil naikkan bendera...
Lepas ni kita nyanyi lagu pahang pula....eh lupa..skrg duk negeri lain.. jadi kena nyanyi lagu negeri lain la ye..tergeliat lidah ni nak nyanyi lagu negeri lain...ehehhehe

ok bang..next ur turn, pls...

tp bagi ai nyanyi lagu pahang dulu ye

Ya Allah ya maha kuasa
lanjutkan usia ke bawah Duli Yang Maha Mulia
Dirgahayu, Darul Makmur
Aman dan Bahagia Sentiasa
Ya Allah selamatkan ke bawah duli raja kami...

gitu kan org pahang?

18 comments:

☆ciK mOt☆ said...

ye ye...
bangga jadi anak pahang...

~aSHa~ said...

cik mot, aku ingat aku lupa lirik dah tadi..maklum la dah tua..eheheee

Ena said...

heheh..

siap lagu lagi.. ;D

mrmm.. naper gambo benderanya tu tak berapa nak nampak erk? =P

*Miss Geli^ said...

nampak gemuk la ko ni...muka kembung...

sihat la tu ye?

Rizziela said...

saya langsung tak ingat lagi Penang

cheqna said...

kak eh
ce nyanyi lagu negeri ganu sekali...........
hehehehehe

~aSHa~ said...

ena, ehehe kelupaan bendera plak...

~aSHa~ said...

miss geli --> gemuk ke wei..itu efek aku pakai tudung gitu kot...tak tak tak gemuk...jgn wei..

~aSHa~ said...

rizziela --> kena refresh balik ni...ajar anak2..ehehehe

~aSHa~ said...

cheqna --> kalo lagu impian ku tu reti, kalo lagu kat sekolah anak akak reti..eheheh...ari2 nyanyi..rasa mcm patriotik sgt dah umah tu

..nOj.. said...

aku rase lirik lagu pahang tu dah diubah sket tau. dia bukan KEBAWAH DULI ade perkataan lain dah. lupa plak. alerrr

nk ckp mende yg sama ngan nora.

::Mamalyna:: said...

gidah, bukan kebawah duli ler...try ko google, dah tukar lirik tue...

ai bangga jadi anak pahang!!!hehhee

umilia said...

ha ahla cik geli..asha nmpk berisi la (aku tak kate gemok wei..hahahaha)tu yg dia smbunyi di sbalik daun2 tu..hehehehe..

az rina a.k.a jaijina said...

asha, mane gamba bendera? tiang bendera nmpklah, hikhik..

SUPERMAN said...

dilanjutkan, allah usianya sultan...

lagu perak, tapi dah tak berapa ingat.. kena bukak kamus balik ni..

.:fyzz:. said...

Allah selamatkan sultan mahkotaaaaa..kebawah duli yg membawa bahgia..negeri kedah...selamat bertakhta (sumting gitu la..) aku bangga menjadi anak kedah
wey aku pun nak kta ayat yg sama ngan missgeli n NOj..heheheh

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ciK mOtƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

Ya Allah ya maha kuasa
lanjutkan usia ke bawah Duli Yang Maha Mulia
Dirgahayu, Darul Makmur
Aman dan Bahagia Sentiasa
Ya Allah selamatkan

ke duli tuanku raja kami...

ni lirik yang betul...mekasih...

ardinihumaira said...

wahhh...
bagus2 kak..
tabik! hehe