Thursday, October 21, 2010

Senaman wushu...

kita mulakan dengan bacaan mantera ye...

khas tuk kempiskan perut..

ok aunty-aunty boleh cuba kalo nak mendapatkan bentuk badan yg menarik dan tertarik...

-------------------
ni gaya nak melepaskan hajat ke apa sayang wei...alahai...mcm2 peel anak dara ni..





18 comments:

cheqna said...

sah sah sah
nurung perangai mama ye ni..
hahahahaha

.:fyzz:. said...

tuh la..tak syak lagi cheqna..ikut perangai mama dia la nih..hehe..
nih baby leh masuk wushu..wakil mesia dh nih..peserta termuda

Ieda Al-Habsyi said...

hahhahahaha!

ok. ok aunty ikut segala tunjuk ajar kamu si comel :)

..nOj.. said...

aku rase abg dia slalu buat aksi yg kt atas tu. betul betul. aku mmg cam penah nmpk si otomen tu buat gitu

~aSHa~ said...

cheqna --> ehehehe....rasanye la kot..ahahhaa tak syak lagi

~aSHa~ said...

fyzz --> ehehehe mmg tak syak lagi ye...

~aSHa~ said...

ieda --> ehehe ok dah ada mentor dah gini

nizamsani said...

dah besar nanti jangan nonggeng macam ni ye.buruk rupanya.hehe.

~aSHa~ said...

ieda --> ehehe ok dah ada mentor dah gini

~aSHa~ said...

noj --> ko nampak adik bongsu oltomen ye buat gitu...aku rasa ko ni peminat otomen kan

~aSHa~ said...

nizamsani --> baiklah uncle..ehehe

~aSHa~ said...

nizamsani --> baiklah uncle..ehehe

LYaFRINA said...

awwwwwwwwwwww....
seksissssnyer...

kiranya senaman ni blh kuatkan & mantapkan montot ni

Ena said...

keh keh keh..

tapi best gak kan dapat snap moment camni.. nanti leh tunjuk bila dah besar nanti.. mesti dier gelak guling2.. ngeeeee

az rina a.k.a jaijina said...

wow, seksinya..senaman ye, hikhik..

imanamani said...

huahauauhauhauha...

cik asha... ibu iman tumpang gelak ye.... boleh geng dengan alya amani...

Jamiel said...

Wah..
Steady la..

ardinihumaira said...

haha...
budak2 memang cemni.. lom lagi wat aksi jalan lompat katak bagai. geli hati je tengok. kan kan:D