Senaman wushu...

kita mulakan dengan bacaan mantera ye...

khas tuk kempiskan perut..

ok aunty-aunty boleh cuba kalo nak mendapatkan bentuk badan yg menarik dan tertarik...

-------------------
ni gaya nak melepaskan hajat ke apa sayang wei...alahai...mcm2 peel anak dara ni..





Comments

cheqna said…
sah sah sah
nurung perangai mama ye ni..
hahahahaha
.:fyzz:. said…
tuh la..tak syak lagi cheqna..ikut perangai mama dia la nih..hehe..
nih baby leh masuk wushu..wakil mesia dh nih..peserta termuda
Ieda Al-Habsyi said…
hahhahahaha!

ok. ok aunty ikut segala tunjuk ajar kamu si comel :)
..nOj.. said…
aku rase abg dia slalu buat aksi yg kt atas tu. betul betul. aku mmg cam penah nmpk si otomen tu buat gitu
~aSHa~ said…
cheqna --> ehehehe....rasanye la kot..ahahhaa tak syak lagi
~aSHa~ said…
fyzz --> ehehehe mmg tak syak lagi ye...
~aSHa~ said…
ieda --> ehehe ok dah ada mentor dah gini
nizamsani said…
dah besar nanti jangan nonggeng macam ni ye.buruk rupanya.hehe.
~aSHa~ said…
ieda --> ehehe ok dah ada mentor dah gini
~aSHa~ said…
noj --> ko nampak adik bongsu oltomen ye buat gitu...aku rasa ko ni peminat otomen kan
~aSHa~ said…
nizamsani --> baiklah uncle..ehehe
~aSHa~ said…
nizamsani --> baiklah uncle..ehehe
LYaFRINA said…
awwwwwwwwwwww....
seksissssnyer...

kiranya senaman ni blh kuatkan & mantapkan montot ni
Ena said…
keh keh keh..

tapi best gak kan dapat snap moment camni.. nanti leh tunjuk bila dah besar nanti.. mesti dier gelak guling2.. ngeeeee
wow, seksinya..senaman ye, hikhik..
imanamani said…
huahauauhauhauha...

cik asha... ibu iman tumpang gelak ye.... boleh geng dengan alya amani...
Jamiel said…
Wah..
Steady la..
ardinihumaira said…
haha...
budak2 memang cemni.. lom lagi wat aksi jalan lompat katak bagai. geli hati je tengok. kan kan:D

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

Eziclean 3 Beradik dan Testimoni