Thursday, November 4, 2010

Bahasa Melayu itu INDAH

torpédo : 1. senjata gerak sendiri berbentuk silinder yg membawa bahan letupan yg dilancarkan dalam air dr kapal, kapal terbang, atau kapal selam dan meletup apabila mengenai sasarannya; 2. = kapal ~ kapal perang kecil yg dilengkapkan dgn torpedo; 3. Id, bp bahagian tengah roda basikal (hab) yg dapat memberhentikan basikal; mentorpedokan

AYAT CONTOH : menembak dgn torpedo.

tima kaceh sifu

6 comments:

ciK mOt (",) said...

cehh...beria aku klik kat sifu tu...tetiba p blog sendiri...
aku pun sedang belajar weii...tak layak jadi sifu pung...

~aSHa~ said...

ehehehehehhe

tjk ajar ku sifu...alalalal

LYaFRINA said...

mari kt berganding bahu...
mengejar impian y satu...
yang jitu..
tunjuk ajar ku sifu!!!!



***issshhhhh.. betul ke ni ayat mentor??? heheheh

~aSHa~ said...

lya ---> asha dok tgk mentor2...dok tahu lagu mana....ahahaha main dgr je org sebut

ardinihumaira said...

hehe.. jum ke blog sifu :D

Sharinginfoz said...

oo maam tu rupanya

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels