Monday, November 1, 2010

OWH KAMU, SUNGGUH JELES AKU DGN KAMU

kulit gebu², seksi...montok je..
wah walau dah berusia 40an..tapi masih seksi dan yg penting muka nampak awet muda je...


apa lah rahsia awet muda dia ye?
Actress filmography :


Bisikan Cinta (1995)
Femina (1994)
Hanny (1993)
Queen Control (1992) - first film


perghh kalo dia duduk sebelah aku, agaknye org kata sebaya kot..ntah2 org kata aku ni lebih tua dari dia..uhuhuhu...


seorang lagi yg meniti fofular adalah Maizawati yang sedang berbahagia menantikan kelahiran ke-7

haishhhh dah beranak ramai pun masih gangteng.....body pun mengancam


(kalo duk sebelah dia mau org kata kami sebaya gamaknye)

>PETUA MAIZAWATI

1. Amalkan berpantang

2. Amalkan makan makanan panas

3. Makan jamu serbuk

4. Minum air akar kayu

5. Elakkan minum ais dan minuman berkarbonat selama setahun

6. Minum madu setiap pagi dan malam



ahhh apa apa pun...thumbs up to both of u, Maria Farida dan Maizawati...sbb bikin pompuan pun ckp ko cantik, gebu, awet muda dan sebagainye...aku puas cari apakah rahsia awet muda kamu....tapi tak jumpa


kalo pompuan pun rasa kagum dgn body kamu, apatah lagi lelaki kan? kan? kan?



---------------------------
'abg siapa paling seksi??? sila jawab jgn mata turun tgk perut ai ni....jawab dgn bertentang mata je'
ni tak leh jadi ni...aku akan amik korang sbg sumber inspirasi....ehehehe
aku nak cantik pun bukan tuk sape pun..tuk presentation khas ke laki aku jugak, kan....

14 comments:

ciK mOt (",) said...

hehehe...
so no wonder la maizawati dapat suami muda...

Rizziela said...

memang cantik sokmo diaorang ni..jeleskan? saya yg muda pun jauh lebih tua dr diaorang. :D

SafaRi09 said...

cantik tu penting gak tp yg utama kesihatan.ke ganer? jgn nk cantik sapa bawak padah ke tubuh dah la.hehe
pepun dia org nie mmg hot!!! fm..

LYaFRINA said...

huhuhuu..
patutla la ni tua.. rupanya suka minum air batu..

ishhhh.. xjadi ni.....

Ena said...

Maria farida sangat cantik kan.. ena punjeles gak.. geram sangat tengok dier.. body seksi mengancam je.. aummm!! eh!! ena bukan lesbo.. hehe

terignat pulak dulu ada kawan yg ada iras si maria farida ni.. memg sama cantik.. bezanya kawan ena tu rendah sikit kot.. dan bertudung.. tapi serious yg jumpa dier akan cakap eh! macam maria farida la.. lawa bangat!! tapi dah lama tak jumpa dier.. huhu

2H Garden said...

ok.. mengaku diorang adalah cantekkkkkk

..nOj.. said...

maizawati siapa? mahap tak kenal.

tp maria farida mmg cantek la ngan kulit putih melepak dia. fuhh

umilia said...

tul2..dorg mmg cantik..tp laki aku ckp aku pun cantik..dimata dia la..hahahahaha..

Ain said...

memang cantekkkkkkk....

mengancam habessssss....

nak cantik macam dorang jugakkkkkkkkk....

bulatkocik said...

tapi akak takdelar nmpk tua sgt..skli pndg cam anak2 dara gak kot..hehe

Ieda Al-Habsyi said...

kecunan maizawati wajib puji sebab dah beranak 7 still menten kan

ardinihumaira said...

jangankan akak.. dni ni laaagi jeles tengok beliau tau.. beliau dah anak 7.. body mantoppp. dni tak kawen lagi body dah gumuks2 huuu

~aSHa~ said...

ermmm ramai ni yg kagum kan dgn mereka berdua..actly ada lagi artis lain..tapi mereka berdua yg aku nampak..yg lain tak bape nak nampak ar..

~ yus ~ said...

setuju, jeles gak ni...:)