Monday, November 1, 2010

Satu Bangsa Satu Negara

lagu baru ke? 1 Bangsa 1 Negara tu

ermmmmm ketua koir aku skrg ni pick up je dengar lagu patriotik...

dia suh aku cari...tapi tak jumpa...kamu kamu kamu ada pernah dgr dan jumpa?

sila la kongsi...aku dari td sibuk dgn hrmis yg on off on off dan cari lagu tuk pasukan koir...byk lak keje di ari isnin..selalunya ahad je bz....

-----------------------------------------------------------
kalo dgr lagu patriotik teringat baby...mulut tak berhenti2 menyanyi atau berzikir,
suka sgt dia nyanyi lagu patriotik terutamanya..
kadang2 dia berzikir, kadang2 dia bernyanyi...ehehe

kalo lagu patriotik yg dia suka :

1) Jalur Gemilang
2) Negaraku

kalo berzikir lak, dia baca zikir munajat tu...

ehehe abg danish dulu...suka mengaji di tepi telinga aku kalo aku tgh baring2 di katil..dia dtg menempel dan mengaji..dia bukan jenis patriotik sgt....uhuhuhu

7 comments:

ciK mOt (",) said...

aku tak pat berfikir...
laki aku tau kut...

~aSHa~ said...

cik mot --> aku tau laki ko tau..ehehehe

..nOj.. said...

tak tau la wei. kalo tau lagu pun, mesti tak tau tajuk

az rina a.k.a jaijina said...

lamak, rina tak tau lah, hehehe..

Ena said...

alahai..

ena pun tak tau gak la asha.. sbb x patriotik kot!.. soweee

eiffel said...

lagu yg ada sore jac skali tuh ker...

*sory klo xbetol..


kte pown xtau sgt..huhuhu

~aSHa~ said...

eheheh tak tau sape nyanyi ni..ketua koir ni dia dgr mana tah kat tv...dah try google takde lak