Wednesday, December 15, 2010

Lukisan Tercantik Di Dunia

masa aku tunggu nak jumpa penyelia taska aritu...aku usha2 la gambo yg tertempek dinding taska..
sekali aku teruja tgk lukisan tercantik ni...

baju ni...dilukis masa nak raya aritu...tau je dia ye...tema kaler hijau..ehehhee

ni kawan baik dia punye baju..


korang pernah tgk lukisan 'tercantik' di mata korang? mesti la ada kan


 ini peta balik rumah kot..ehehehehe warna biru tu rumah agaknye..

 ehehehe cikgu suh letak dlm bulatan..oleh kerana terlebih kreatif..luar bulatan pun ada..

look..sebelah menyebelah lagi projek anak aku ni
Pasaraya Maisarah sebelah Pasaraya Hadhirah

kalo korang free..jom la shopping kat pasaraya mereka ni...ehehee

ni kawan baik dia

hadirah.. 
anak tokey kedai makan Geliga Western Food,Kuala Kemamna 

nanti lukisan my mdm1 lak..smlm dia ada tjk kat aku masa balik dari school...
----------------------------------------------

(masa anak2 baru lahir pun...hati aku berkata 'cantik'nya manusia ini)

21 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

teringat pulak kat bespren ieda masa tadika dulu :)

ciK mOt ©™ said...

jap...dia lukis ke dia warna???
aku baca tajuk lukisan...
tapi nengok warna...

haihh...

pepun beh kan, teruja bila nengok hasil keje anak cam gini...
btw, comel jek maisarah kaler untuk umur 2 tahun..keep gud work dear...

LYaFRINA said...

cumillnyerrr..
penuh seni.. di mata ibu.. mmg the best kan!!

lya rasa sayu tgk lukisan2 tu.. moga berjaya bila besar yer...

LiErOSe~QiEmi said...

olololo...suwittnyeeee... bagus la taska ni, banyak buat aktiviti erk... leh cergaskan minda bebudak..

Ena said...

:-D

ainhany said...

amboi2 ade bakat jadi designer nie..tahniah anakanda maisarah go ahead!!! Biar sampai ke puncak jaya!!

~aSHa~ said...

ieda --> masih berbesfren sampai skrg?

~aSHa~ said...

cik MOt --> luksan ke warna ke hentam saje la..

~aSHa~ said...

lya --> insyaAllah..doa tuk asya jugak..

~aSHa~ said...

lierose~Qiemi --> kalo tak buat aktiviti tido la kot gamaknye..

~aSHa~ said...

ena --> ;)

~aSHa~ said...

ainhany --> tapi mamanye mahu dia jadi doktor...ehehehe mana2 la janji pekerjaan yg halal

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

terinagt time tecik2 dulu sellau menghasilkan lukisan ornag lidi...

eima said...

1 perkembangan yng baik ...
bagus nye ..
nk kena atas fahim pi taska jugak la

SUPERMAN said...

wahh.. sangat comel..

Zura said...

nice lah tue..kekdg lukisan yg mahal pun tgk cm conteng2 je..hehe

SafaRi09 said...

http://www.eyriqazz.com/2010/12/giveaway-haven-restaurant-cash-voucher.html

cHempaka dewi said...

sangat cantik!hahaha!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

kreatippp...
suke men2 gitu zmn dlu..
haiii.. tataw la camno alya nk masuk skolah nxt year.. agaknya abes dikaler dinding umah pasni kalo temu kaler2..

Bella Enveeus said...

Aww that's cute.. Little treasures.. :)

Nurzairul Isma said...

waa cantik nye.. pandainye ank asha... :)