Wednesday, December 22, 2010

Out of Service

setelah berhari2 dengan tugasan itu dan ini, ke sana ke sini...

smlm malam bila tiba di Cameron...terus out of service...

Demam....nak buat apa2 pun dah tak mampu last nite...pagi ni baru la terasa segar skit...

dan arini dengan kelapangan waktu (sebab amik cuti) boleh la aku teruskan kerja BW...eheeheheh

Terima kasih yang sudi menyinggah

15 comments:

LYaFRINA said...

asha x sihat ke???
patutla lama menyepi...
harap makin sihat lepas ni yer..

Ayuraza said...

uih...patut la lame tak berhapdet..hehe..
semoga cepat sembuh...
makan ubat jgn ngelat :P

ciK mOt ©™ said...

owhh...gitu rupanya...

~aSHa~ said...

lya --> xsihat tu smlm je...sebelum2 ni...sha ada sukan dan mcm2 lagi

~aSHa~ said...

ayuraza --> xupdate tu sbb bz skit...ehehehe

eima said...

byk kan rehat ...
hati2 ye time turun dr cameroon tu ...
takutnye .....ngeri ....

~aSHa~ said...

cik mot --> ye gitu la kaedahnye

~aSHa~ said...

eima --> insyaAllah....seram gak masa nak gi cameron smlm...tapi kami ikut jalan lain...jalan mana2 pun seriau kat sini

LyNn HaMzAh said...

moga cepat sihat yer kak...

umilia said...

musim tak sihat wei..sbb cuaca tak menentu kan..aku pun br gak baik dmm..batuk n selsema je tak ilang lg..

Nurzairul Isma said...

demam? ciannye... get well soon..

~ yus ~ said...

Moga cepat kembali sihat seperti sedia kala..

bulatkocik said...

owhh...pttlar lama jer senyap.. klu tak shari 5x update...hehe

az rina a.k.a jaijina said...

alahiai, kesian..
rina pon rase tak sedap badan..
pening kepala, nyut²..
macam nak pecah kepala ni..

PiNky@hEarT said...

get well soon.. hehe..