Sunday, December 12, 2010

Rokok Arab?

eh ye ke nama 'kerepek' ni rokok arab..aku lupa la...serius lupa namanya..
masa mak mentua aku bekal kan hUBby aku, takde plak tag nama kakak kedai tu...
selalunya ada...maybe nak cepat bungkus kot...dia terlupa letak nama kuih ni beserta no telefon...

kuih ni menjadi kegemaran aku plak bila balik ke kampung hUBby...mak mentua pun seakan tau je....
ehehehe dia kirim nye 2 plastik.....
rebut2 aku dgn anak dara aku makan...dia pun gemar...
eh byk apa yg aku gemar dia pun gemar tau...seme benda nak tiru mama ye.....

korang pangey ni biskut apa? rokok arab jugak ke?

17 comments:

cik dah ganu kiter said...

ntah dok igt pggl gape..ye byk jenis kan..yg lipat2 pun ada..

~aSHa~ said...

a'ah yg lipat2 pun ada...

SafaRi09 said...

lupa la plak nama per kuih nie.hahaha

~ yus ~ said...

ooo rokok Arab ke namanya..saya pun suka.

Asha, saya tag awak untuk contest ni

kalau ada masa joinlah, kalau tidak takpe...:)

ardinihumaira said...

dni panggil kerepek je :D

Cik NeyNa said...

kak..
beautiful blogger award untuk akak..
hehehe

Linglung said...

bagus makan benda alah ni, xgemuk..haha

mamalieyna said...

ni yg spesis lipat gak ke ni..kuih sepit eh..tp ni pesen gulung2x..best ooo kuih ni..

Ain said...

akak tak pernah tahu pun nama kuih ni apa, akak tahu makan jer...

huhu...

~aSHa~ said...

safari09 --> ingat kan akak sorang yg lupa..eheh

~aSHa~ said...

~yus~ --> thanx tag contest tu..insyaAllah..tapi mencabar tul contest tu..ehehehe kena study.... sy pun ingat2 lupa nama2 biskut ni..ehehehe rokok arab rasanye..

~aSHa~ said...

dni --> eheheh kerepek apa? sbb krepek byk nama...kerepek pisang, kerepek ubi kerepek bawang...dan sebagainye...

~aSHa~ said...

cik Neyna --> tq dik..nti akak buat entry

~aSHa~ said...

Linglung --> ehehehe edisi diet la kiranye ni

~aSHa~ said...

mamalieyna --> a'ah ada yg leh lipat2...pangey kuih sepit kan..

~aSHa~ said...

Ain --> ehehe kak...nama kek coklat tau tak? jgn lupa sy ye kalo makan kek coklat tu..

SafaRi09 said...

aik...mananya n3 Akhirnya sudah bersalin nie??

hmmm