Selamat Tahun Baru Hijrah / Salam Maal Hijrah 1432H

Semoga tahun baru hijrah ini membawa erti kepada kita semua...
hijrah dari perkara buruk ke perubahan yang baik...

esok ada sambutan Maal Hijrah kat PICC kan? jadi korang yg dah kat area sane tu..gi la meramaikan majlis...

----------------
gambar semasa senaman..ceria je kan time senaman..
ce kalo buat keje..dok seceria itu..ehehehee


Comments

LYaFRINA said…
salam maal hijrah..
semoga ada penghijrahan y lbh baik dlm diri kt semua..insyallah...
bulatkocik said…
nie mak2 ker... cam ank dara jer semua nie..ahaks..
~aSHa~ said…
yg lain lain tu mak mak mak budak....

akak sorang je anak dara beranak dua...ehehehehheheheheheeh
salam maal hijrah gak Sha..
semoga hari ni lebih baik dr semalam.. =)
~aSHa~ said…
insyaAllah leily..sama2 la kita membuat perubahan yg positif
Ena said…
Salam Maal Hijrah 1432 H buat asha juga.. :D
salam maal hijrah dari kita jugak
@juera said…
Salam maal Hijrah 1432H =D
~ yus ~ said…
Salam Maal Hijrah Asha...
E.d.Y said…
salam maal hijrah..:)

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid