Wednesday, January 5, 2011

Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway

GIVEAWAY INI DARI IZAMIR RIDZWAN


ha tiba2 nak join giveaway plak..tau ttg GA ni dari ANAK-ANAKKU
thanx sbb sudi tag asha ye...


so syarat GiveAway ni dia nak suh kita tag 4 orang kawan...

so aku mau tag ejan aka mamalyna, fiza79, lya afrina,  dan akhir sekali @juera

korang klik kat SINI untuk sertai

HADIAH PENDRIVE 4GB tu beb....so trai jangan dok trai
 

10 comments:

LYaFRINA said...

gud luck asha..

tenkiu tag lya!

@juera said...

thank you akak tag kita..laju2 nk bt ni sbb 4G tu..perghh!hehe

ciK mOt ©™ said...

asha...aku nak tag ko..plis tolong wat...

"GiveAway EdY : Awak Busuk!"

MiSz SyuRa said...

kite pon jgk.. hihi.. gewd luck =)

cheqna said...

semoga berjaya sis=)

~aSHa~ said...

lya --> tq n welkem laling..

~aSHa~ said...

@juera --> buat selaju yg boleh ye...ehehehehheeh ahahaha

~aSHa~ said...

izanggggggggg ---> ok mot..aku terjah...tadi aku doh tgk kat blog adik tu..

~aSHa~ said...

MiSz SyuRa --> good luck to u too..

dik...akak tak leh gi blog kamu...pesal ek

~aSHa~ said...

cheqna --> welkem dear...moga ada luck..eheheh

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels