Wednesday, January 5, 2011

Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway

GIVEAWAY INI DARI IZAMIR RIDZWAN


ha tiba2 nak join giveaway plak..tau ttg GA ni dari ANAK-ANAKKU
thanx sbb sudi tag asha ye...


so syarat GiveAway ni dia nak suh kita tag 4 orang kawan...

so aku mau tag ejan aka mamalyna, fiza79, lya afrina,  dan akhir sekali @juera

korang klik kat SINI untuk sertai

HADIAH PENDRIVE 4GB tu beb....so trai jangan dok trai
 

10 comments:

LYaFRINA said...

gud luck asha..

tenkiu tag lya!

@juera said...

thank you akak tag kita..laju2 nk bt ni sbb 4G tu..perghh!hehe

ciK mOt ©™ said...

asha...aku nak tag ko..plis tolong wat...

"GiveAway EdY : Awak Busuk!"

MiSz SyuRa said...

kite pon jgk.. hihi.. gewd luck =)

cheqna said...

semoga berjaya sis=)

~aSHa~ said...

lya --> tq n welkem laling..

~aSHa~ said...

@juera --> buat selaju yg boleh ye...ehehehehheeh ahahaha

~aSHa~ said...

izanggggggggg ---> ok mot..aku terjah...tadi aku doh tgk kat blog adik tu..

~aSHa~ said...

MiSz SyuRa --> good luck to u too..

dik...akak tak leh gi blog kamu...pesal ek

~aSHa~ said...

cheqna --> welkem dear...moga ada luck..eheheh