Izamir Ridzwan Pendrive GiveAway

GIVEAWAY INI DARI IZAMIR RIDZWAN


ha tiba2 nak join giveaway plak..tau ttg GA ni dari ANAK-ANAKKU
thanx sbb sudi tag asha ye...


so syarat GiveAway ni dia nak suh kita tag 4 orang kawan...

so aku mau tag ejan aka mamalyna, fiza79, lya afrina,  dan akhir sekali @juera

korang klik kat SINI untuk sertai

HADIAH PENDRIVE 4GB tu beb....so trai jangan dok trai
 

Comments

LYaFRINA said…
gud luck asha..

tenkiu tag lya!
@juera said…
thank you akak tag kita..laju2 nk bt ni sbb 4G tu..perghh!hehe
ciK mOt ©™ said…
asha...aku nak tag ko..plis tolong wat...

"GiveAway EdY : Awak Busuk!"
MiSz SyuRa said…
kite pon jgk.. hihi.. gewd luck =)
cheqna said…
semoga berjaya sis=)
~aSHa~ said…
lya --> tq n welkem laling..
~aSHa~ said…
@juera --> buat selaju yg boleh ye...ehehehehheeh ahahaha
~aSHa~ said…
izanggggggggg ---> ok mot..aku terjah...tadi aku doh tgk kat blog adik tu..
~aSHa~ said…
MiSz SyuRa --> good luck to u too..

dik...akak tak leh gi blog kamu...pesal ek
~aSHa~ said…
cheqna --> welkem dear...moga ada luck..eheheh

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid