Monday, March 7, 2011

lepas citu itu, cini ini plak...lepas tu nanti cite lain plak

bagi menghilangkan rasa bohsan aku yg tak larat nak berjimba² ke mana²
jadi di depan tibi pun aku berjimba² la sesuka hati...
anak aku pun rekues...mereka tu seme peminat cite hantu....tak kira siang malam..nak tgk cite hantu...


lepas tu dah boring sgt...cite ni pun ai pg langgan jugak....ahahahahhaha

skrg ni ai tak layan sgt dah cite yg berat²  (omputih)
kalo boleh nak cite yg santai2 je (cite melayu)....penat la otak ni...nak berfikir sama kalo cite yg memerlukan penyiasatan ni..ai pun sama tlg fikirkan....ehehehehehehe


8 comments:

eima said...

aku plak dr dulu sampai skrg tak leh masuk cite melayu ....

umilia said...

cite haq tu tak best kan..gile sangap aku nak tggu hbs..hehehehe..

r|nA @ ja|j|na said...

ahaks, betulah asha..rina suke tgok cite penyiasatan² ni..tp otak kene kerah sikit sbb nak kene bepikir..

LiErOSe~QiEmi said...

ish, masa mengandung la bagus guna otak kak.. hahahaha.. tapi biasanya bunga jarang guna, sebab asik melepek tak larat hikhik

ardinihumaira said...

dni lom tengok lagi cite ni :D

mamalieyna said...

huu cam lama tak jengah asha..pekabo?

oooh citer HAq tu kita beli CD je, tak concentrate sngt tgk baru2 ni, tp cam best jugak..

SuRayA^i. said...

HAQ best x kak?

~aSHa~ said...

xbest....