Tuesday, April 12, 2011

Daftar Percuma, Buat kaji selidik(survei), Kumpul Mata Ganjaran dan tukar kepada wang

Berminat kepada wang? Mesti ramaikan berminat dgn wang ringgit….uhuhuhu…


Anda boleh menyertainya dan menguntung dengan wang tunai melalui penyertaan dalam kaji selidik.

Jika anda berminat MEMBACA dan jawab kaji selidik/survey, maka sertai la peluang ini…percuma je

Bagaimana nak sertai :

1) Klik LINK INI

2) Daftar percuma, dapat emel, terima emel pengesahan, login dan terus dapat 50 points

3) Selepas masuk ke dalam akaun anda, anda akan dapat mencari kaji selidik melalui


a. Halaman utama-Survei Ahli (Pilih satu dan menjawab solan kaji selidik.)

b. Halaman Utama-Halaman saya-Survei saya (Pilih satu dan menjawab solan kaji selidik.)

Selain itu, selepas kami upload kaji selidik yang baru, kami akan menghantar emel jemputan penyertaan survey kepada ahli yang layak menyertai survey tersebut.

Demi memastikan anda mendapat maklumat terbaru, sila sentiasa log masuk ke akaun anda

4) Points yang terkumpul boleh ditukarkan kepada hadiah / wang ringgit. (kat situ tertera gambar RM)

5) Wang ringgit ini akan dibayar melalui akaun PAYPAL sahaja. Jadi buatlah akaun paypal, Mudah je kalau dah aktifkan Kad Debit Visa Maybankard. (blog jardness.)

Daftar la dulu, dan korang leh tgk cara-cara lain lagi untuk mendapatkan lebih points.


5 comments:

ardinihumaira said...

dni pun dah register tapi surveynya panjang berjela setengah jam pun tak siap2 penat tau dni huuhu

♥siEha♥ said...

slam..
nak try rejister la..

mamalieyna said...

oooooh kena ada byk masa tu nk jwb survey..hehe..

eiffel said...

betei ke ni?

~aSHa~ said...

try ler....ramai dah blogger try...ni kalo jenis rajin jawab2 soklan la...