Tuesday, April 19, 2011

Pakej Umrah Ekonomi 2011

Ada sesape berhajat nak gi umrah tahun ni?

ni aku terjumpa ...ermmm bagi aku agak berbaloi jugak tu...sbb aku cari yg sekitar di kampung halaman aku tu agak mahal sedikit....ye la takde saingan di daerah tu....beza dlm rm500-rm2k jugak....(tapi duduk sebilik 2 orang...takde lak aku tgk tuk 4 org...kalo ada maybe murah lagi kot)

so bila aku jumpa yang ni....tergerak hati nak share dgn sesiapa berminat....tadi pagi..masa aku bukak...masih boleh lagi nak tuk harga yg RM3999

sekali bincang punye bincang dengan 'orang tua di kampung halaman' dan adik beradik....mak ai dalam jam 11 lebih kurang....terus takde dah....uhuhuhu pantas....mcm pisang goreng je...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MASAMAS Travel : Pakej Umrah Ekonomi 2011
E-mail Print PDF
Pakej Terbaru yang telah dirancang oleh Pihak MASAMAS Travel & Tours Sdn Bhd Kini dilancarkan. Pakej ini DIBUKA PENDAFTARAN kepada mereka yang berhajat untuk ke Tanah Suci dengan Harga Berpatutan. Pesawat yang digunakan adalah pesawat terbaru. Jika anda berhajat, sila pilih Pakej DiBawah : -SILA KLIK TARIKH UNTUK MENDAFTAR-
 PAKEJ DARI
TARIKH
 PESAWAT
4 sebilik
 3 sebilik
 2 sebilik
 STATUS
 
GMG Airlines
 RM3,999 
 RM4,149
 RM4,299
PENUH
 GMG Airlines
 RM4,590
RM4,890 
 RM5,190
 MASUK
GMG Airlines
 RM4,499
 RM4,649
 RM4,799
 MASUK
GMG Airlines
  RM4,499
RM4,649
RM4,799
PENUH 
GMG Airlines
 RM3,999
 RM4,149
 RM4,299
PENUH 
GMG Airlines
 RM3,999
 RM4,149
 RM4,299
PENUH 
 29 Jul - 8 Ogos 2011 GMG Airlines RM5,099 RM5,399 RM5,699 MASUK
*Semua Harga Di Atas Adalah Tertakluk Kepada Perubahan*

HOTEL DI MAKKAH : Golden Baity(+/- 400 meter)
HOTEL DI MADINAH : Rin Hotel @ setaraf (+/-100meter)



BUKTI TADI MASIH BOLEH LAGI RM3,999
(SEMPAT LA COPY TADI) 
UNTUK MAKLUMAT LANJUT DENGAN HARGA-HARGA (SEBAB BERUBAH JUGAK MENGIKUT KEADAAN) BOLEH LA LAYARI DI    http://www.umrah-haji.com/

12 comments:

mamalieyna said...

bagus kan camni, baru la ramai yg berkemampuan nak ke sana..alahai..cepat noo full..huu~

Insyaallah ada rezki nanti..kita sampai ke sana jua..Amin...

cikmOt said...

memang cepat tul full nya...tu yang susah tu...

~aSHa~ said...

tu la takde rezeki nak dpt pakej murah...terlewat nak usha tu la padahnye pada diri sendiri..ehehehee...

Ena said...

dah full dah.. huhu..

tp bagus la kan dah murah camni..

lovelywa said...

bagus ar dorang wat camni..senang sume orang yg kelas sederhana pun bleh pergi..nk tunggu kaya baru gi sana, lambat sgt plak..

~aSHa~ said...

ena, lovelywa --> tu la bagus murah mcm ni kan...leh org yg kelas mcm asha ni merasa...tapi asha bukan usha tuk asha ni...tuk org tua

Ardini Humaira said...

InsyaAllah tahun ni umi abah dengan adik dni tunaikan umrah.. dni je belum. uhu teringinnya

♥MiZz-siHa♥ said...

cepat btl full nye...xsampai 1 hari pon..dah full..mcm pisang goreng panas btl..

.:fyzz:. said...

jidah..hang nih pi umrah ka jidah..alhamdulilah..tp murah la pakej tuh...sonoknya kalau dpt pi satu family...

~aSHa~ said...

bukan tuk aku la pijot...aku usha tuk parent aku la

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

arieon said...

Kalau sekarang ni memang susah sudah nak jumpa harga rendah sebegini.