Wednesday, April 6, 2011

Ramainya orang kat bank arini membeli saham.....

Korang dah Beli??


eh pendek plak entry ni...

tapi kecoh betul arini semua org pg ke bank membeli saham....

katanya saham ini terhad sorang satu je....mean tak leh beli dua tiga....
mean kalo aku dah beli 1, RM500...tak boleh beli dah....tunggu kerajaan announce semula, eh aku tak bape paham la...polo je la

8 comments:

~ yus ~ said...

Akak pun tak paham ni...huhu.

Nak gi bank tak boleh drive sendiri, suami pula OS....:(

kella said...

oh, kiranya dah beli lah ni? isshhh tapi tak bape paham la pula.. hari ni je ehh... hmmm

~aSHa~ said...

nti sy dptkan maklumat penuh

kakchik said...

assalamualaikum asha. saham syarikat mana tu? teringin jugak nak jadi pemegang saham.

~aSHa~ said...

wasalam kakchik, Bank Rakyat kak

~aSHa~ said...

ops tambahan saham 1 juta 1 negara...

eima said...

diorg kate ari ni last ...

mamalieyna said...

huu~ ketinggalan suda... =P