Tuesday, June 21, 2011

Blog diserang...jom cek, adakah anda juga terkena diserang

mlm tadi ke blog zaidah.... dan dia cite pasal blog kena serangan hackers...

bila aku cek...aku tersenarai ni....adehhhhhhh.....aku ni bukan pemes sgt sampai ratusan org sekali masuk....siapa la daku...tapi pesal nak diserang2 hendap ni...


camne ek nak atasi..

siapa nak cek samaada blog tersenarai ke idak...meh cek kat link ini

12 comments:

cikmOt said...

blog aku tak terlibat kut...takde pung...

MrS. F!zA said...

uwaaaaa..napa blog kita ngan suami leh kena ni..

~aSHa~ said...

cikmot blog ko pun ada...aku dah cek smlm....

~aSHa~ said...

Mrs. Fiza --> tu la..ai pun terkena ni...tak pasal2 je...bukan pemes pung...

eima said...

aku mls cek tp kompom tak dak ..klu nk hacked pun ape die dpt ???

Zura said...

kena tgk nie..adoi..

Zue AnnaLeeya said...

dah cek tadik.. smp berpinor bijik mata... rasanya tak dop... tp kene cek skali lg ar... nape plok nok hacked blog org nih????

Ieda Al-Habsyi said...

belog ieda pon adoo..takut le kak..camne nak buat ni...

~aSHa~ said...

kalo nak mudah cek....tekan control F....senang...Find je...

♥MiZz-siHa♥ said...

blog siha pon ade le..cam ne nak buat nie..nape kt pon kena..bknnye famos pon blog kt..

lovelywa said...

dah takde keje sangat gaknye nk hack2 blog orang nih..banyak plak tuh..bukan ada rahsia menda pun kan..sy takleh bukak link akak tuh..tlg cekkan bole?? ;)

~aSHa~ said...

dah carikan...takde...selamat