Saturday, June 25, 2011

Maharaja Lawak.....Pemenangnya adalah.............

KEPUTUSAN MAHARAJA LAWAK 2011

Tahniah kepada SEPAH dinobatkan sebagai JUARA MAHARAJA LAWAK 2011......omg...
aku dah rasa dah mcm sepah je menang....sbb lawak dia konsisten tiap minggu best...
Sepah membawa pulang hadiah bernilai rm350ribu...berserta trofi....



tahniah kepada kumpulan sepah...dua2 pusingan malam, dua2 mmg best....siap dafi dtg tu...ehehehhe...
habis madu, sepah tak habis habis.....ahhhhhhhh semputttttttttt......

dan Pemenang kedua adalah JOZAN.....tahniah tahniah..lawak anda jugak terbaik sebenarnya....
Jozan membawa pulang hadiah bernilai RM250k berserta trofi.


mungkin malam ni pusingan pertama tidak berapa seri skit dari jozan....tapi sblm2 ni persembahan beliau....best best belaka.....tahniah mail lambung....



dan pemenang ketiga adalah NABIL.....yeeeeeeeee BEST BRO.... nabil telah kembali malam ni...terkejut aku tgk spiderman dia bernyawa....rupanye org betul...
Nabil berjaya membawa pulang hadiah bernilai 150k..dan trofi




Dan yang keempat adalah JAMBU

kumpulan jambu ni aku sangka dulu boleh dapat tempat 1-3 kot...tapi sejak2 minggu akhir ni kurang memberangsangkan skit.....tapi tahniah jugak....sbb anda berjaya membawa pulang hadiah bernilai 50k....dan trofi... 50k pun byk tu beb...

tahniah kepada pemenang..

2 comments:

LYAfrina said...

mmg smlm dh agak cam sepah j menang.. sbb lawak dia mmg konsisten & ada mesej utk psembahan smlm... sakit jiwaaa ooooo layan sepah...

jozan lak.. smlm kurang sket psembahan pertama.. tp y ke-2 ok!

**sha... y bju itam tu ain la..dulu praktikal kat sha kan... nk kabo lama dh ke sha.. tp x teringat..

~aSHa~ said...

lya --> setuju dgn lya...lawak sepah every week konsisten....dan bermesej masyarakat kita.....

jozan yg 1st mmg tak berapa nak lawak...tapi boleh la....

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels