Tuesday, July 5, 2011

apa pun tak boleh....., encik ada nampak anak saya tak?????

'apa pun tak boleh...apa pun tak boleh..'

amboi amboi kemain anak dara aku ni....siap ckp mcm tu ajuk si jambu, maharajalawak tu masa menjawab dgn aku...bila aku tak bagi pegang kucing ke...tak bagi pegang payung kesayangan aku ke....sbb takut koyak....
 dah la payung mcm ni payah nak dpt dah skrg ni...ni aku beli kat melaka aritu..masa berkursus...


byk lagi pengaruh dari rancangan tv yg budak2 skrg ni pandai ajuk....
tu belum dia buat suara ajukan dari cerita Karak tu

korang tgk dah cerita karak tu???
ada satu adegan yg mereka berhenti nak ke toilet nak beli burger tu..
yang ada hantu pompuan tu tanya kat siapa ntah nama pelakun tu...dia tanya
'encik ada nampak anak saya tak?'

eheheheh jadi anak2 aku ni ubah la skit kadang2 tu..tapi nada suara tu tetap sama..
'encik ada nampak pensel saya tak'

ciskek tul...ahahahha...mcm2 mereka ni...
mereka ni mmg tak takut tau tgk cite hantu...
siap request lagi nak tgk cite hantu...kadang2 tu tempoh 48 jam yg astrofirst bagi tu..tak cukup tuk mereka...
btw mana la mereka tau yg rancangan tu just 48 jam je...nak terangkan pun tak reti...

------------------------------------------------------------

16 comments:

~ yus ~ said...

berani anak asha tengok citer hantu ya? anak2 akak tak berani, dan kami tak pernah langgan astro first lagi..huhu

cikmOt said...

hahaha...pengaruh yang bebaik ok weii...jangan yang tak baik sudah...

ishh, apa pun tak boleh...

nizamsani said...

comel.suka ajuk dialog "incik" tu juga.hehe.

Ardini Humaira said...

comelnye... :)

encik ada jumpa cekelat saya tak? ngeee hehe lariksssssss

r|nA @ ja|j|na said...

heheh, pengaruh tv lah ni..jgn kan kate budak², kite yg dah kertu pon terjebak same, ngeh²..

eima said...

cam fahim la tatakut tgk cite hantu .. hahaha

sbb aku ckp hantu tu org sebenarnye... die mls mandi tu pasal jd hodoh gitu .. gigi jd gitu sbb mls gosok gigi ....

so tak dak masalah la mama nk tgk cite hantu sbb anak pun layan sama ...

~aSHa~ said...

yus --> ehehehe sbb mamanye suka tgk cite hantu..agaknye anak2 pun tak takut...

~aSHa~ said...

cikmot --> harap2 gitu la....takut gak yg tak baik terikut...mana la kita tahu..mcm gusti2 tu kan..harap tidak la kan..

~aSHa~ said...

nizamsani --> kalo incik nizamsani buat lawak ttg incik tu lagi comey...ehehehehhe rasa nak beli buku kamu tu.....baca time berpantang nti

~aSHa~ said...

dni ---> eheheheheh incik dni....coklat incik dni kat langkawi lagi...ehehehhehee

~aSHa~ said...

rina --> tu la...betul2 tu...kita pun terjebak sama dgn pengaruh tibi ni

~aSHa~ said...

eima --> idea ko bgtau anak ttg hantu tu bijak la...rasanye akak nak tiru la jugak mcm tu....eheheh siapa tak mandi, tak gosok gigi, jadi rupa hantu la...eheheh good2...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

haah, berani dorang tgk cite antu yer..
kalo alya, huh.. salu aje berteman..
nk suh org duk dkt..
re: u, kite dh kol yg incharge tu, pn norliza kan.. tp asik tak terangkat aje ext. die.. last2 mak pasrah, takde rejeki.. lom pernah amek lg kursus tu..lgpun mmg kite major on pengurusan stor kat sini.. tapela, nx year la plak..
pssstt, bler u due ek??

ibu MZW @ farah idayu said...

anak kita suka ajuk cite antu kak limah tu..'cer citer..cer citer.." wakakaka!~

ieda said...

haha berkesan kan lawak mereka .. memang mereka2 nie terbaik kan :)

adoiii x berani tgk karak nie .. ramai cakap kalau selalu guna jalan karak nie x yah lah tgk .. risau lak akak rasa .. akak x selalu gunee pun ada rasa seeram huhuhu

Zura said...

lawaklah masa ppuan tue tanye anak dia..