Friday, July 1, 2011

arghhh semputtttttttttt...gini tau blogspot.com

skrg ni tak leh komen lak kat blog kawan2 ....aduila.....
korang pun gitu ke?????

5 comments:

cikmOt said...

eh aku boleh jek komen...tapi kalu blog yang guna komen jenis bawah entry tu aku tak leh komen...kalu komen jenis cam ko ni bleh plak...

eima said...

aku tak leh komen klu diorg guna guna cam mrs.fiza tu ..opis blocked la ...

wahida said...

semalam saya tak boleh komen...hari ni boleh lak...mcm2 hal la blogspot skang ni....

LiErOSe~QiEmi said...

ok jek.. boleh je komen...

cheqna said...

bakpe kak??ye jadi gane plop???

Sharing : Baja Ezigrow

Kebun Mini, Baja Jimat, Duduk Kampung, Poket Kembung  ๐Ÿ˜ ๐ŸŒฑ ๐Ÿ€ ☘️ ๐ŸŒฟ Kredit to Kak Rosid. Terima kasih Kastemer saya yang baik hati Kak...

Labels